  • From: Marian Stopa <s...@p...home.pl>
    Subject: Re: Quo vadis Noestrado ???
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Date: Fri, 25 Aug 2006 20:00:36 +0200

    Dnia Fri, 25 Aug 2006 14:23:13 +0200, Tomek Kruk napisał(a):

    > Ciekawi mnie wtedy jak będą się czuć klienci złapani na 3 letnią
    > lojalke na 512tke za 2 lata,
    mysle ze za 3 lata dalej bedzie go stac na placenie 60zl misiecznie.

    > kiedy sąsiad za te same pieniądze będzie
    > miał kilkumegabitowe łacze z sieci osiedlowej z bonusem w postaci
    > programów TV z alternatywnej sieci kablowej opartej na tej samej
    > skrętce.
    jak narazie takie bajery oferuje tylko neostrada, a kierunek przechodzenia
    klientow w wiekszosci przypadkow jest wlasnie odwrotny, czyli od
    konkurencji do tpsa.
    Nie zapomnij ze od dobrobytu ludziom sie "w dupach przewraca", teraz nie
    wystarczy powiedziec internet za 40zl/msc, trzeba zapewnic odpowiednia
    jakosc zeby to przetrwalo.

    --
    stopczyk