  • Data: 2006-08-25 16:59:42
    Temat: Re: Quo vadis Noestrado ???
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Colin napisał(a):
    > Sieci osiedlowe nigdy nie będą lepsze od ADSL-i i TV kablowych.
    > Łącze tylko do WWW, za NAT-em, z poblokowanymi portami to nie łącze.

    Są i sieci osiedlowe i sieci osiedlowe. Wrzucanie wszystkiego do jednego
    worka, a później wymieszanie tego wszystkiego z kupą, to nie jest
    najmądrzejsze posunięcie. Sieci osiedlowe odchodzą powoli w zapomnienie,
    zostają tylko te, które utrzymują się z braku konkurencji (na
    wygwizdowiu), albo te, które sprostały rynkowi i zaoferowały dobrą
    usługę za niską opłatą, bez blokowanych portów;). Ty piszesz o tych
    sieciach, których coraz mniej, bo albo oddali się w dobre ręce, albo
    ktoś odsprzedał, albo konkurencja łatwo przejęła użytkowników między
    innymi z opisanych przez Ciebie powodów. Dzisiejsze sieci osiedlowe
    posiadają nieraz lepsze wsparcie techniczne od co poniektórych
    "operatorów na polskę". Do tego dochodzą przebudowane przyłącza
    międzybudynkowe (z kabla UTP nad głowami do własnego rurarzu i połaczeń
    światłowodowych), nie wspominając o tych lepszych, zarządzalnych
    przełącznikach.

    Wracając do tego, co napisałeś, przypomina mi to trochę Neostradę..;)

    Pozdrawiam,
    Rafał Doroszkiewicz