  • 11. Data: 2014-01-16 09:10:37
    Temat: Re: Qt czy Visual studio C++
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    Drobna prośba - czy w twoim kiiencie da się włączyć wrapowanie tekstu?
    Ułatwia to cytowanie..

    On 15/01/2014 15:46, Piotr C. wrote:
    > program klasy małego komunikatora. C znam, C++ (klasy, konstruktory
    > itd.) tylko teoretycznie ze studiów dawno temu. W co wejść, żeby było

    Jeśli tak jest, to radzę przyjrzeć się C#. C++ jest skomplikowanym
    językiem i nauczenie się C# od zera może być prostsze niż nauczenie się
    C++ od "teoretycznie, dawno temu" do efektywnego wykorzystania. A i do
    opisanych przez ciebie potrzeb C# wydaje się lepszym narzędziem.

  • 12. Data: 2014-01-16 14:52:01
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 16 Jan 2014 08:43:29 +0100, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Żyje, ale z borlanda do uzytku nadaje się tylko delphi...

    Z tym, ze jak pisalem Borland od lat nie ma nic wspolnego z Delphi ani C++.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 13. Data: 2014-01-16 20:03:30
    Od: wloochacz <w...@n...spam.gmail.com>

    W dniu 2014-01-16 14:52, R.e.m.e.K pisze:

    > Z tym, ze jak pisalem Borland od lat nie ma nic wspolnego z Delphi ani C++.

    Taaa... ale wiadomo o co chodzi.
    Natomiast Emba się odszczekuje, że teraz czas na wielki powrót C++
    Builder'a.
    Pożyjemy, zobaczymy...

    --
    wloochacz

  • 14. Data: 2014-01-16 21:39:27
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 2014-01-16 20:03, wloochacz wrote:

    > Taaa... ale wiadomo o co chodzi.
    > Natomiast Emba się odszczekuje, że teraz czas na wielki powrót C++
    > Builder'a.
    > Pożyjemy, zobaczymy...

    Jestem za. Konkurencji nigdy za wiele.
    O ile będzie wersja 'express'.
    I nie będzie to "c++ reinterpretacja" jak w VS 6.0 ;)

    pzdr
    bartekltg