  • 31. Data: 2010-06-29 12:04:54
    Temat: Re: QUADY - OFF Road BANDITOS
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "fex7777" <FEX7777@_NOSPAM_GMAIL.COM> napisał w wiadomości
    news:6fc400739dced15f905be1919066151d$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > No chej niema sprawy chetnie przywleke swojego szwerszenia do lodzi choc
    > niemam blach :P
    > --
    No i tyle w temacie - ubezpieczenia oczywiście też nie masz,
    zdolności wypłacania comiesięcznej renty w razie czego również,
    las też nie jest Twój, żebyś decydował co tam można robić, a co nie.
    Wg Ciebie bandyta to pozytywne określenie.
    Stylem pisania, brakiem interpunkcji itd. też sobie sam wystawiasz kolejne
    świadectwo.

    Pzdr

    JKK

  • 32. Data: 2010-06-29 12:43:13
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Bartłomiej Kacprzak napisał(a):
    > Sam nie wiem jakcito napisac.

    No tak zebys wyszedl na wiarygodna osobe a nie pieniacza dla samej piany.

    > Jak jest zakaz wjazdu to nie wjezdzam, jak jest zakaz trabienia to nie
    > trabie, jak jest ograniczenie to nie jade szybciej niz +20. A jak juz
    > zapierdalam to tylko w takim miejscu, ze jak sie rozpierdole to zebym sobie
    > tylko krzywde zrobil. Rozumiesz?

    No ale czemu Ty decydujesz ktore przepisy mozna lamac a ktore nie? I
    innym tego zabraniasz i chcesz ich smierci albo co gorsza kalectwa?

    > I rzeczywiscie nie rozumiem przeslania jakie serwuje fex.

    Przeciez tu nie o to chodzi. Bo tamten koles to raczej pustak
    niewiadomoskond.

    > A "pusta" znaczy pusta.

    Jak jestes w stanie to ocenic zapierdalajac 200km/h? Przejezdzasz ta
    drogie najsampierw 50km/h a pozniej na poboczu rozwijasz zolta
    odblaskowa tasme zeby nikt nie wlazl Ci pod kola, bo przeciez Pan Bartek
    zapierdala swoim scigaczem! I nie chce tym razem oddac nerki komus
    potrzebujacemu? Wez nie zartuj.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 33. Data: 2010-06-29 13:15:12
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i0cptk$e3a$...@m...internetia.pl...

    > No ale czemu Ty decydujesz ktore przepisy mozna lamac a ktore nie?

    bo tu nie chodzi o lamanie przepisow samo w sobie, tu chodzi glownie o
    uciazliwosc, brak wyobrazni i stwarzanie niebezpieczenstwa tam, gdzie sie go
    ludzie najmniej spodziewaja

  • 34. Data: 2010-06-29 13:28:31
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    szerszen napisał(a):

    > bo tu nie chodzi o lamanie przepisow samo w sobie, tu chodzi glownie o
    > uciazliwosc, brak wyobrazni i stwarzanie niebezpieczenstwa tam, gdzie
    > sie go ludzie najmniej spodziewaja

    No to przeciez ja o tym samym: na ulicy jest tego 100 razy wiecej. Czemu
    sie za nich nie wezmiecie?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 35. Data: 2010-06-29 13:53:41
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > No to przeciez ja o tym samym: na ulicy jest tego 100 razy wiecej. Czemu
    > sie za nich nie wezmiecie?

    Amil i po co dyskutujesz? i tak Cie nie zrozumieja i pokonaja a na koncu
    sprowadza do wlasnego poziomu ;P

    --
    pozdr
    Rogal

  • 36. Data: 2010-06-29 14:02:30
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    > No tak zebys wyszedl na wiarygodna osobe a nie pieniacza dla samej piany.
    Pieniacza?
    Jesli widze cos co wymaga interwencji to nie chowam glowy w piasek. Ale jak
    po entym razie nie ma reakcji policji to sam chcialbym jednego z drugim ...

    > No ale czemu Ty decydujesz ktore przepisy mozna lamac a ktore nie? I innym
    > tego zabraniasz i chcesz ich smierci albo co gorsza kalectwa?
    Poczekaj, poczekaj.
    Nikomu nic zlego nie zycze a juz na pewno daleki jestem od linek i tego typu
    rzeczy.
    A co do lamania przepisow, nikt nie jest doskonaly. Jednak funkcjonuje
    pojecie mniejszego zla, prawda?

    > Przeciez tu nie o to chodzi. Bo tamten koles to raczej pustak
    > niewiadomoskond.
    Czym sie rozni ten pustak lecacy po lesie od czlowieka na "poziomie" w tym
    samym lesie?

> [...]
    > tasme zeby nikt nie wlazl Ci pod kola, bo przeciez Pan Bartek zapierdala
    > swoim scigaczem! I nie chce tym razem oddac nerki komus potrzebujacemu?
    Nie zartuje, nie lece 200 po "drodze", zdazylo mi sie pojechac tak na
    ekspresowce i autostradzie.
    A jak bedziesz chcial sie zapytac :" Po co ci w takim razie 9" to odpowiem
    od razu, ze byla niebieska i lepsza od tamtego imbryka.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 37. Data: 2010-06-29 14:05:11
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" <a...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Amil i po co dyskutujesz? i tak Cie nie zrozumieja i pokonaja a na koncu
    > sprowadza do wlasnego poziomu ;P
    O fajny argument :)

    W takim razie dlaczego las a nie nieuzywany poligon?
    Dlaczego park a nie stary kamieniolom?

    Dlaczego nie dociera do Was, ze nie wszyscy zapierdalaja po miescie 200 ??

    I dlaczego nie na jednym kole?

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 38. Data: 2010-06-29 14:20:17
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    Bartłomiej Kacprzak pisze:

    > O fajny argument :)
    Nie fajny a prawdziwy.

    > W takim razie dlaczego las a nie nieuzywany poligon?
    o ja jezdze po nieuzywanym poligonie i rzucaja we mnie kamieniami
    wiec gdzie jezdzic?
    Pamietaj _zawsze_ bedziesz komus przeszkadzal.

    > Dlaczego park a nie stary kamieniolom?
    Park?
    widziales w Parku quada/crossa/enduro/motocykl/skuter? Park w miescie?!

    > Dlaczego nie dociera do Was, ze nie wszyscy zapierdalaja po miescie 200 ??
    A ja zapierdalam 45km/h bo w klapkach mi wieje i co?

    > I dlaczego nie na jednym kole?
    Ty masz jakis kompleks z tym jednym kolem?
    Moze czas wreszcie sie nauczyc?
    Pomaga kontrolowac motocykl, uczy balansu cialem, wyczucia motocykla itp.

    --
    pozdr
    Rogal

  • 39. Data: 2010-06-29 14:39:25
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    >No to przeciez ja o tym samym: na ulicy jest tego 100 razy wiecej. Czemu
    >sie za nich nie wezmiecie?

    Probowales rozciagnac linke na ruchliwej ulicy?;)
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 40. Data: 2010-06-29 14:48:11
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" napisał

    > Ciebie to dziwi? Zyjesz w spoleczenstwie czy na Madagaskarze?
    > W dupie masz normy?

    *** Czlowieku- ja robie to samo co Ty- wysegregowalem sobie te przepisy
    ktorych bede przestrzegal i te ktorych nie bede i uwazam ze robie to na tyle
    bezpiecznie, ze jest OK. Roznica polega na tym, ze ja toleruje to ze Ty nie
    przestrzegasz swoich, a Ty masz ciagotki zeby mnie zabic za to ze ja nie
    przestrzegam swoich.

    A dziwi Cie linka rozpieta w lesie?

    *** Czy ty jestes czlowieku pierdolniety? Popierasz obciecie komus glowy bo
    jezdzi i halasuje? I ty mnie, kurwa wysylasz na Madagaskar?! Sam zrob wypad
    do Korei Polnocnej!

    > Nie, szkoda, ze Ty jak na razie nie starasz sie zrozumiec o czym mowa.

    *** O tym ze twoja racja jest twojsza?

    > Acha, a dzwoniles ostatnio na policje? Czy tylko tak pierdolisz?

    *** W zeszlym roku. Przyjechali i zalatwili temat. Liczy sie? Poza tym nie
    dzwonie bo nie mam po co. Jakos mnie otoczenie mojej dzielnicy bardziej bawi
    niz irytuje lub przyprawia o strach.

    > Bo mnie sie dosc czesto zdarza, tylko z zupelnie marnym skutkiem, jesli
    > chodzi o policje.

    *** Jak mi przykro- wszyscy cie maja w dupie? Nawet policja? Moze za czesto
    dzwoniles- jak ow tej bajce o pastuszku i wilkach :))))

    > A kota nie mam, mam za to dwoje dzieci i nie mam zamiaru wynajmowac
    > ochroniarza jak bede wypuszczal ich na boisko bo takich gieroi co dziecku
    > w morde dadza to widze u siebie pod blokiem

    *** No to schowaj sie do mysiej dziury i siedz tam z dzieciakami. A jak
    faktycznie ktores oberwie, to zawsze mozesz obsmarowac zloczynce w
    internecie i nawolywac do wbicia go na pal.

    > BTW powiedz gdzie mieszkasz to chetnie tam sie przeprowadze, bo widze, ze
    > u Ciebie meneli majacych w dupie normy cywilizacyjne najwyrazniej nie ma.

    *** ROOOTFL! :D Szczecn - stary Golecin. Zapraszam :) Ale na wlasna
    odpowiedzialnosc :) I nie mow nikomu ze mnie znasz.

    > Spoko, moja tez jest czysta i nie zagieta, zaden powod do chwalenia.

    *** Wlasnie wrocilem lasem do domu- zrobilem lacznie 40 km w okolo 2
    godziny- srednia predkosc wg sigmy: 24 km/h. Sploszylem pare czapli (albo
    zurawi- nigdy ich nie odrozniam), jedna nornice i troche pomniejszego
    ptactwa.
    Czlowiekow nie bylo. W zwiazku z powyzszym postanowilem nie poddawac sie
    jeszcze autodekapitacji przy pomocy pumeksu. Za to poczytam co jeszcze
    swietojebliwi propagatorzy moralnosci Kalego popisza w internecie.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400