  • 141. Data: 2010-06-30 15:55:11
    Temat: Re: QUADY - OFF Road BANDITOS
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" napisał

    > A ja to w ogole nie mam co wybierac, bo ja to znam raptem 2 przepisy.
    >
    > Oba na jajecznice.

    *** No ja tez znam dwa. Jeden to jak z czerech jajek, a drugi to jak z
    pieciu.

    > To razem mamy juz prawie kompletny kodeks drogowy.

    *** Mnie sie jeszcze taki znak z lozkiem podobal, ale zona mowi ze moja
    interpretacja jest bledna, wiec juz sam nie wiem.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 142. Data: 2010-06-30 16:06:53
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 30 Jun 2010 16:10:52 +0200, AZ <a...@g...com> wrote:

    [...]

    > Gdybym tak miał jeździć to bym sobie kupił coś co lata maksymalnie
    > 200...

    E, robisz sztuczne problemy, można tak jeździć i potrzebować czegoś
    co jedzie 250 na szybkie przelotówki przez Niemcy ;-)

    A poza tym to nawet jeżeli motocykl ma nigdy nie ruszać się z miasta
    i nigdy nie jeździć szybciej niż 120 km/h to co, nie można sobie kupić
    sportowego potwora? Chociazby żeby mieć lepsze rwanie na lasie niż
    na CBR 125 albo skuterze ;-P

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 143. Data: 2010-06-30 16:25:55
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Jarecki [KenLee] pisze:

    > *** No ja tez znam dwa. Jeden to jak z czerech jajek, a drugi to jak z
    > pieciu.

    Moje oba sa uniwersalnie multiplikowane przez ilosc, ale jeden ma jakis
    blad bo z niego wychodza jaja na twardo.

    > *** Mnie sie jeszcze taki znak z lozkiem podobal

    Wszystko Ci sie prawidlowo podoba, tylko ten znak nie dziala jak jestes
    z zona (tam na drugiej stronie znaku masz to napisane drobnym drukiem).

    KJ

  • 144. Data: 2010-06-30 16:37:17
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" napisał

    > Moje oba sa uniwersalnie multiplikowane przez ilosc, ale jeden ma jakis
    > blad bo z niego wychodza jaja na twardo.

    *** Sprobuj przeszczepic do niego engine z tego pierwszego. Inaczej jeden z
    nich bedzie kompletnie bezuzyteczny.

    > Wszystko Ci sie prawidlowo podoba, tylko ten znak nie dziala jak jestes z
    > zona (tam na drugiej stronie znaku masz to napisane drobnym drukiem).

    *** Jeszcze jest taki fajny z autkiem wpadajacym we wode, ale tego to nikt
    nie przestrzega. No chyba ze mu nawigacja podpowie.

  • 145. Data: 2010-06-30 18:04:47
    Od: raf20v <r...@w...pl>

    http://www.jakja.pl/35188,fex7777.html

  • 146. Data: 2010-06-30 20:11:21
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-06-30 17:16, Jarecki [KenLee] pisze:

    > Linki to nie "forest legend" osobiscie znam kolesia ktorego uratowal buzer i
    > fakt ze stal a nie siedzial. Jest o co kruszyc kopie? Dla mnie jest.
    > Pozdr
    > Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

    Sam za szczenięcych lat wpakowałem się w taką niespodziankę rowerem
    ,sznurek na szczęście pękł ale i tak wyglądałem jak niedoszły
    wisielec,cała szyja zdarta:-/

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 147. Data: 2010-06-30 21:32:22
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> wrote:

    >*** Na przyklad zeby mi dobrodziej Szerszen albo cichy czytacz-zwolennik lba
    >nie ujebal. Dobry powod?

    Kurde, naprawde sadzisz, ze tym wszystkim co pisales, tak jak pisales,
    przekonales bodaj jednego? Ja wiem, ze linkowanie to mordercze dosc i
    efekt malo estetyczny ale desperacja pcha ludzi do rozmaitych czynow
    dziwacznych.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 148. Data: 2010-06-30 22:19:23
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Uzytkownik "Jacot" napisal

    > Kurde, naprawde sadzisz, ze tym wszystkim co pisales, tak jak pisales,
    > przekonales bodaj jednego?

    *** Byl tylko jeden. I doszedl do tego ze raczej mordowac nie bedzie. Drugi
    odzywal sie bo ma taka potrzebe i odsiebne parcie, ale wcale nie popiera.
    Niczego nie popiera oprocz siebie. A, wpadl jeszcze jakis trzeci lekko
    oszolomiony i zaraz sie obrazil- ale ten byl z kolei zupelnie nieagresywny.
    Wystarczy zasianie ziarna niepokoju. Nie oczekuje publicznych pokajan i
    nawrocen. A co do sposobu, to nie zwyklem mowic ze deszcz pada jak sie wokol
    pluje.

    Ja wiem, ze linkowanie to mordercze dosc i
    > efekt malo estetyczny ale desperacja pcha ludzi do rozmaitych czynow
    > dziwacznych

    *** Desperacja wspolmierna do przyczyny? U mnie na dzielnicy chlop swoja
    babe zabil bo mu na kolacje podala jajka. Paskudne przewinienie, ale nawet
    to potraktowano jak smierc w sumie niezasluzona- przypadkowa wrecz, bo w
    afekcie. Postulujesz przejscie nad zamiarem morderstwa z premedytacja do
    porzadku dziennego? Poklepac po ramieniu? Poglaskac? Pracowac u podstaw?
    Hepening urzadzic? Kwiaty do luf wsadzac, znaczy na linkach wieszac? Sorry
    ale nie oczekuj tego ode mnie. A na dziwacznosc takich czynow- ba, nawet
    zamiarow, sa paragrafy. Ale wsrod cywilizowanych i swiadomych czlonkow
    spoleczenstwa paragraf to nie zaden argument.

  • 149. Data: 2010-07-01 06:42:00
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" <a...@v...pl> napisał w wiadomości grup

    > Wlasnie do tego zmierzalem, _czesc_ a nie wszyscy w zwiazku z ta linka
    > zawieszona na te _czesc_ nie chcialbym sie w nia wjebac rozumiesz?

    a teraz usiac, wez gleboki oddech i odpowiedz mi na jedno zajebiaszczo
    proste pytanie

    jak do jasnej cholery mialbys sie w nia wjebac, nie bedac elementem tej
    czesci?

    > A jezeli ktos nawoluje do wieszania linek, rozsypywania kolcy bo _czesc_
    > uzytkownikow lasow/drog/pol/bagien itp nie bardzo umie sie zachowac ( a to
    > kwestia kultury osobistej) a nie przepisow i ma to mnie osobiscie dotknac
    > (bo wjade w linke i kolce) to .. ja to pierdole rozumiesz?

    zakladajac takie dzialania, jak nie bedziesz sie zachowywal jak ta czesc, to
    nie bedziesz mial szansy latac opon, proste jak ta linka rozpieta pomiedzy
    drzewami ;)

    > Brawo, szkoda, ze "wszyscy" pienia sie na c/e/q w lesie a nie przeszkadza
    > im duzo bardziej szkodliwy dla tego lasu wszechogarniajacy syf i smietnik.

    a ktos napisal ze nie przeszkadza?
    smietnik w lesie nie jest tematem tej rozmowy, tak samo jak nie jest tematem
    rozmowy wykorzystywanie ludzi przy pracy, w czasie ktorej wykonuja zapene
    czesci to twojego motocykla, quada, czy czegokolwiek z czego w domu
    korzystasz

    nie zachowuj sie jak jarecki i nie sprowadzaj tematu do absurdu

  • 150. Data: 2010-07-01 06:53:10
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisal w wiadomosci grup
    com...

    > Kurde, naprawde sadzisz, ze tym wszystkim co pisales, tak jak pisales,
    > przekonales bodaj jednego?

    nikogo nie przekonal, wrecz odrotnie, ale podoba mi sie reakcja, moze da to
    tym entuzjastom orania lasow do myslenia i na drugi raz 3 razy zastanowia
    sie czy wyjada z tego lasu czy wywiaza moto na lawecie :)