  • 131. Data: 2010-06-30 15:06:55
    Temat: Re: QUADY - OFF Road BANDITOS
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" napisał:

    > Czyli jak bedziesz lecial 80 po lesnej drozce i trafisz grzybiarza to
    > powiesz Ok to byl wypadek?

    *** Po raz kolejny popisujesz sie dyletanctwem i poziomem oceny swiata al'a
    baba straganiara. Predkosc, rozjechany przechodzien, olaboga! Otoz dowiedz
    sie, ze poza asfaltem nikt nie zwraca uwagi na regule ruchu prawostronnego.
    Stad wynika iz wiekszosc jezdzi tam gdzie akurat jest wygodniejsza bruzda,
    garb itp. Z tego wynika, ze na slepych sekcjach nikt NORMALNY nie zawija 80
    kmh, bo za przeszkoda albo winklem moze byc nie grzybiarz, ale traktor
    drwali z przyczepa, ciezarowka wywozaca z lasu odpady (albo je tam zawozaca)
    albo quad jadacy w przeciwnym kierunku. Reasumujac, tam gdzie nie widac i
    nie ma pola do wyhamowania, jedzie sie WOLNO- Z TROSKI O WLASNA DUPE.

    Za to ile razy na polnej drodze (gdzie nie ma zakazu ruchu) stoi rozkraczony
    na srodku gieroj- ktorego postawa wyraza "a co mi tu bedzie jakis jezdzil,
    jak ja spaceruje!". Kretynka z wozkiem za krzakami na srodku zakretu drogi
    gruntowej, rowniez bedacej w uzytku kolowym (dojazd do firmy)? Prosze
    bardzo- obrazek z zeszlego tygodnia. Mogla jechac ciezarowka i bogu ducha
    winny szofer mialby przejebane, bo powyzej 40 i tak by ja zgarnal na maske.
    Pijak lezacy z rowerem w poprzek drogi. Kretyn skrobiacy ryby na srodku
    szutrowki dojazdowej do osiedla. I zadne z nich nie reaguje na odglos
    nadjezdzajacego pojazdu. A potem sa mrozace krew tytuly w Fakcie.
    Tam gdzie nie powinno byc mnie, to ja staram sie miec oczy wokol glowy i
    omijam wszystkich szerokim lukiem i predkoscia spacerowa. Tam gdzie nie
    powinno byc ich- moglbym zapierdalac i miec to w pizdzie, ale o dziwo
    postepuje tak samo. Mimo iz to ja jestem na prawie. To jest druga strona
    tego medalu. Stad to witac. Od ciebie nie. Zabko :)
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 132. Data: 2010-06-30 15:09:33
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" <a...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Wlasnie do tego zmierzalem, _czesc_ a nie wszyscy w zwiazku z ta linka
    > zawieszona na te _czesc_ nie chcialbym sie w nia wjebac rozumiesz?
    > A jezeli ktos nawoluje do wieszania linek, rozsypywania kolcy bo _czesc_
    > uzytkownikow lasow/drog/pol/bagien itp nie bardzo umie sie zachowac ( a to
    > kwestia kultury osobistej) a nie przepisow i ma to mnie osobiscie dotknac
    > (bo wjade w linke i kolce) to .. ja to pierdole rozumiesz?
    Kurwa rozumiem, nie rozumiem tylko swietego oburzenia i obrony za wszelka
    cene _wszystkich_ jezdzacych po lesie.
    Zobacz od czego sie zaczela dyskusja
    :)
    > Brawo, szkoda, ze "wszyscy" pienia sie na c/e/q w lesie a nie przeszkadza
    > im duzo bardziej szkodliwy dla tego lasu wszechogarniajacy syf i smietnik.
    Bo moze dodatkowo c/e/q ten las niszcza.
    Mnie wkurwia wlasnie ten totalny zwis spoleczny gdzie jeden drugiemu nie
    pomoze, a jak cos sie dzieje to sie ludzie odwracaja palcami. Wkurwia mnie
    patrzenie na koniec swojego nosa i "manie" w dupie inych.

    > osobiscie jak lece 80 po lesnej drozce to jest to taka drozka na ktorej
    > grzybiarza wypatrze z daleka i _zwolnie_ wlasnie po to, zeby nikogo nie
    > rozjechac/przestraszyc/zakurzyc/cokolwiek a topiac sie w bagnie, nie
    > trafie w nikogo bo ludzie normalni nie wlaza w bagna ;)
    Ty tak, a ten grzybiarz jak ci wylezie pod kola.
    Ja rozumiem wasza chec latania off ale z glowa, zeby innym nie szkodzic a to
    co zaprezentowal fex jest tego zaprzeczeniem.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 133. Data: 2010-06-30 15:11:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 30 Cze, 16:51, "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> wrote:

    > Droga krajowa to jakby szerokie pojecie.
    > Wiec moze uscislij o co Tobie chodzi.
    Ot zwykła droga jak każda, taka Lubelska czy Poznańska na ten
    przykład.
    > Bo jak nie ma dwoch pasow w jedna strone to raczej nie jezdze szybciej.

    No i fajno, ale rozumiem, że Ci co jadą więcej niż Ty to są już źli?

    > To po co latac 190 i wiecej?
    > Dla zabawy? Dla adrenaliny?

    Widzisz, trza zakończyć ten wątek bo po prostu się nie zrozumiemy.
    Może Ty nie masz funu z jazdy 190 czy tam jazdy po lesie ale są ludzie
    co mają, cóż, że z tego powodu muszą łamać przepisy ale czy to znaczy
    do razu, że są źli?

    > No chodzilo o porownywanie 9 i ZZR i pytania o celowosc zakupu takowych,

    Chodziło o celowość zakupu 9 do jazdy maksymalnie 110 czy tam 150.
    Zapytałeś "A Tobie po co ZZR?".

    > I wyglada tak samo fajnie?
    > :)

    Trzeba było od razu powiedzieć, że kupiłeś bo Ci się podoba a nie...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 134. Data: 2010-06-30 15:16:12
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Koledzy Ci napisali - mentalnosc kalego, Ty lamiesz przepisy jest ok, ja
    > lamie przepisy nie jest ok. Czas dorosnac.
    Ale mnie wolno jezdzic po ulicy a po lesie nie. I nie ma znaczenia czy 10
    czy 100.

    No troche ich jest http://pl.wikipedia.org/wiki/Województwo_łódzkie

    A nie jedziesz wtedy blisko prawej krawedzi jezdni?

    > no bo piszesz ciagle jakie to zloooo latac na kole a sam nie latasz to tak
    > jak bys pisal ze gorzala to zlooo samemu nigdy nie pijac.
    Bo nie pije.

    > Pacz mi na usta --->> FUN FUN FUN, zabawa po naszemu. Dla wlasnej
    > przyjemnosci, takiej samej jak setki innych pomniejszych przyjemnosci.
    > rozumiesz?
    Czyli mnie sprawia przyjemnosc a innym wara od tego?
    Ciekawa postawa.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 135. Data: 2010-06-30 15:16:42
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Bartek Kacprzak" napisał

    > Jezdzij sobie po tym jebanym lesie jak juz musisz, tylko kurwa tak zebys
    > komus krzywdy nie zrobil.

    *** Dziekuje Bwana kubwa. Postaram sie.

    > A jak nie zapierdalasz bez opamietania to po cholere sie odzywales?

    *** Na przyklad zeby mi dobrodziej Szerszen albo cichy czytacz-zwolennik lba
    nie ujebal. Dobry powod?
    Linki to nie "forest legend" osobiscie znam kolesia ktorego uratowal buzer i
    fakt ze stal a nie siedzial. Jest o co kruszyc kopie? Dla mnie jest.

  • 136. Data: 2010-06-30 15:22:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 30 Cze, 17:16, "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl> wrote:

    > Ale mnie wolno jezdzic po ulicy a po lesie nie. I nie ma znaczenia czy 10
    > czy 100.

    Ja pierdole. Ty czytasz co piszesz? Jak będzie przed ulicą stał zakaz
    wjazdu dla motocykli to też wjedziesz bo wolno Ci jeździć po ulicy i
    nie ma znaczenia czy samochodem bo motocyklem?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 137. Data: 2010-06-30 15:32:57
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    AZ pisze:

    > No niech Ci będzie, ale i tak Łódź mi się zawsze kojarzy z dziurawymi
    > drogami, naszpikowanymi szynami tramwajowymi też nienajlepszych ;-)
    > Utkwiło mi tylko jedno - jadąc kiedyś z Kaliskiego pan tramwajarz tak
    > zapierdalał, że ludzie na tych krzywych szynach z krzesełek
    > wypadali :-)
    No niestety masz i racje, ale! da sie zapierdalac :)))

    --
    pozdr
    Rogal

  • 138. Data: 2010-06-30 15:33:43
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "AZ" napisał

> [...]
    wjazdu dla motocykli to też wjedziesz bo wolno Ci jeździć po ulicy i
    nie ma znaczenia czy samochodem bo motocyklem?

    *** Arturze- musisz sobie wybrac prawa i znaki ktorych bedziesz
    przestrzegal. Ja juz wybralem: niebiesko-bialy znak z czarnym widelcem i
    nozem. Reszta jest niewaaaazna. A Bartkowi wolno jeszcze wiency, bo niedlugo
    bedzie beatyfikowany. Za zastapienie logiki wywodu przez rozancowa mantre.
    Geniusz!

  • 139. Data: 2010-06-30 15:46:09
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    Bartek Kacprzak pisze:

> [...]
    Ja tak jezdze ale co z tego, ze opinie o q/c/e robia Ci co tak nie
    jezdza powoduja ze taki szerszen chce linki wieszac i kolce a ja w nie
    wjade to co? Lapiesz juz powoli zasade ;)

    > Kurwa rozumiem, nie rozumiem tylko swietego oburzenia i obrony za wszelka
    > cene _wszystkich_ jezdzacych po lesie.
    > Zobacz od czego sie zaczela dyskusja
    > :)
    Generalnie to ja mam w dupie wszystkich, nie chce sie wjebac w linke i
    kolce. Paniał?

    > Bo moze dodatkowo c/e/q ten las niszcza.
    Z tym niszcza to ja sie mocno zastanawiam.

    > Mnie wkurwia wlasnie ten totalny zwis spoleczny gdzie jeden drugiemu nie
    > pomoze, a jak cos sie dzieje to sie ludzie odwracaja palcami. Wkurwia mnie
    > patrzenie na koniec swojego nosa i "manie" w dupie inych.
    heh, mnie tez ale nie o tym ta "dyskusja"

    > Ty tak, a ten grzybiarz jak ci wylezie pod kola.
    Staram sie unikac wjezdzania w grzybiarzy ;P

    > Ja rozumiem wasza chec latania off ale z glowa, zeby innym nie szkodzic a to
    > co zaprezentowal fex jest tego zaprzeczeniem.
    Generalnie to pomysl tak, pajace sa wszedzie i on i off nie?
    i pomysl, ze nie masz monopolu na lamanie przepisow ;)
    i generalnie dyskusje z Toba podnosza mi juz coraz mniej cisnienie,
    starzejesz sie czy co? ;P

    --
    pozdr
    Rogal

  • 140. Data: 2010-06-30 15:46:11
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Jarecki [KenLee] pisze:

    > *** Arturze- musisz sobie wybrac prawa i znaki ktorych bedziesz
    > przestrzegal. Ja juz wybralem: niebiesko-bialy znak z czarnym widelcem i
    > nozem.

    A ja to w ogole nie mam co wybierac, bo ja to znam raptem 2 przepisy.

    Oba na jajecznice.

    To razem mamy juz prawie kompletny kodeks drogowy.

    KJ