  • Data: 2010-06-30 11:13:24
    Temat: Re: QUADY - OFF Road BANDITOS
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i0evl3$1kf$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Bartek Kacprzak" napisał

    > *** Postawilem znak rownosci pomiedzy wybiorczym traktowaniem przepisow i
    > czyjegos spokoju.
    Gowno prawda, ten znak rownosci jest tylko w twojej glowie. Jakos samochodow
    nie widze jezdzacych po parkach i lasach.
    Chyba ze las i droge traktujesz identycznie.

    > *** Nie robaczku. Stawia sie znak ograniczenia predkosci, ktory ty masz
    > prawdopodobnie w dupie, chociaz jakos krecisz i nigdzie nie chcesz tego
    > napisac wprost.
    Jezdze maksymalnie do + 20 km/h, zadowolony? A tam gdzie jest 50 albo 40 nie
    jezdze szybciej niz 10 wiecej. I nie kurwa na maksymalnych obrotach, wlasnie
    dlatego zeby nie wkurwiac takich zmeczonych misiow.
    Zeby bylo smieszniej to predkosci dozwolone w kodeksie przekraczam tylko na
    autostradzie albo ekspresowce a tam sa ekrany i nie ma dzialek.

    > Rzadko ktora gmine stac na luksus ekranow dzwiekoszczelnych a wlasciciel
    > pojedynczej dzialki nie ma prawa do dysponowania pasem drogowym wg
    > wlasnego widzimisie, ani nawet postawic na wlasnym terenie ogrodzenia
    > niezgodnego z wytycznymi warunkow zabudowy. Moze sobie jedynie nasadzic
    > tujek, ktore sie beda wyginac w strudze powietrza przelatujacych obok
    > dobrych chrzescijan.

    > *** Trzeba napisac do internetu :) Bo policji ani samosadow przeciez nie
    > popierasz :)
    Nie kurwa, popieram dzwonienie na policje (ktora nie potrafi sie wywiazac z
    obowiazkow) i nie namawiam nikogo do samosadow jak mi to probujesz wmowic.
    Zycie nie jest czarno-biale jak ci sie wydaje. I dziwie sie, ze czlowiek
    ktory ma wiecej niz 25 lat moze pierdolic takie glupoty.
    Chyba, ze ty tylko tak zeby klawisze zmeczyc