  • Data: 2010-06-30 07:18:11
    Temat: Re: QUADY - OFF Road BANDITOS
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szerszen" napisał

    > wroc chlopaku na lekcje polskiego i naucz sie czytac ze zrozumieniem,

    *** Co czytac ze zrozumieniem? Belkot przerazonego frustrata? Kryj sie bo
    cie zabija!

    bo to
    > ci sie bardziej przyda niz umiejetnosc jazdy po lesie,

    *** Jak nie bede umial jezdzic, to cie nie omine i moge zrobic kuku.

    bartek juz ci napisal

    *** Kupe madrosci. Z przewaga kupy.

    > otorz nie o tym samym, bo ulica to nie park czy las, mieszkajac przy uicy
    > godzisz sie z pewnymi konsekwencjami,

    *** W sobote kiedy grillowalem z rodzina na budowie, w zatoczce obok ustawil
    sie oznakowany radiowoz i policjanci zaczeli suszyc. Nagle zrobilo sie
    CICHO. Bo wszyscy ostrzezeni kierowcy aut i motocykli jechali 40/40. Nie
    bylo nawet slychac zwyczajnego halasu opon i szumu oporow powietrza nie
    mowiac juz o silnikach ktore normalnie pchaja tam swoj ciezar z predkoscia
    powyzej 80. Motocyklowe wydechy sprzetow ktore juz rozpoznaje z widzenia,
    buczaly jak pszczolki w sadzie- kiedy normalnie daja tam jak traby
    jerychonskie Wg twojego rozumowania taka jest moja karma, bo kupilem dzialke
    kolo drogi i gowno mi do tego ze przez 24 godziny na dobe jada 80< i
    generuja sumarycznie wielokrotnie wyzszy halas niz przewidzieli to
    projektanci planu zagospodarowania przestrzennego wraz z administracja drog.
    Bo to jest niewinne i powszechne leciuchne nagiecie przepisow. I dlatego ze
    ty tez tak pewno robisz w innych wioskach? Czy moze jestes swiety?

    mowimy o lesie, praku, czy czasem
    > nawet rezerwacie, ulica mnie w tym momencie nie interesuje

    *** Widze ze cie nie interesuje. Bo patrzysz tylko na koniec wlasnego nosa i
    masz w dupie empatie. A mnie i owszem. Dla odmiany to samo miejsce znajduje
    sie na skraju Puszczy Wkrzanskiej. Popoludniami czasem slychac pyrkanie
    czterosuwa albo jazgot cwajtakta. Trwa to kilkanascie sekund- gora minute z
    tendencja oddalajaca. Kilka razy dziennie. Po asfalcie auta jada z malymi
    przerwami w ilosci przynajmniej kilkunastu na minute Jednostajny monotonny
    szum przetykany wyciem ciezarowki albo autobusu. Motocykle w weekendy
    przelatuja kilkadziesiat razy dziennie. Zgadnij co jest bardziej upierdliwe?
    Ci na asfalcie, czy ci miedzy drzewami?
    Ale ty masz to gdzies, bo cisza ma byc tam, gdzie ty jedziesz odpoczac. Tam
    gdzie ustawiono znaki ograniczenia predkosci i mieszkaja ludzie, to sie nie
    liczy. Pozwol ze ja cie wysle na lekcje polskiego- zadanie domowe opracuj
    hasla "etyka drobnomiemieszczanstwa", "koltuneria", "dulszczyzna". Jako
    lekture dodatkowa "W Pustyni i w Puszczy" ze szczegolnym uwzglednieniem
    portretu Kalego.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400