  • 1. Data: 2012-03-27 20:18:06
    Temat: Pytanko o serwis..
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    Witam,

    Kojarzy moze ktoś serwis:
    Polmotor - Moto Guzzi
    ul. Kaczeńca 4/6
    04-556 Warszawa

    Muszę zajrzeć do serwisu z w miarę świeżą Aprilią :-(
    a nie kojarzę innych w Warszawie, które miałby coś wspólnego z włoskimi
    motocyklami..

    omijać? czy polecacie?

    --
    jeDrASS

  • 2. Data: 2012-03-27 20:26:24
    Temat: Re: Pytanko o serwis..
    Od: Sheikh 'le Mineth' el Shah <s...@g...ogle.com>

    W dniu 2012-03-27 20:18, jeDrASS pisze:
    > omijać? czy polecacie?

    Poszukaj australijskiego serwisu.
    Do włoskich są najlepsze.

    --
    $heikh el $hah
    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 3. Data: 2012-03-27 20:36:03
    Od: Don Pedro <d...@i...pl>

> [...]
    >
    > Muszę zajrzeć do serwisu z w miarę świeżą Aprilią :-(
    > a nie kojarzę innych w Warszawie, które miałby coś wspólnego z włoskimi

    Możesz popytać w Motoriście, kiedyś serwisowali Aprilie.

    --
    DP

  • 4. Data: 2012-03-27 20:56:51
    Od: Monster <a...@o...pl>

> [...]
    >
    > Muszę zajrzeć do serwisu z w miarę świeżą Aprilią :-(
    > a nie kojarzę innych w Warszawie, które miałby coś wspólnego z włoskimi
    Michałowice ul.Spacerowa 12,serwisowałem u nich Ducata,Aprilki też
    widziałem.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2012-03-28 08:41:10
    Od: zx_space <z...@g...com>

    On 27 Mar, 20:18, jeDrASS <b...@u...gov> wrote:
    > Witam,
    >
    > Kojarzy moze ktoś serwis:
    > Polmotor - Moto Guzzi
    > ul. Kaczeńca 4/6
    > 04-556 Warszawa
    >
    > Muszę zajrzeć do serwisu z w miarę świeżą Aprilią :-(
    > a nie kojarzę innych w Warszawie, które miałby coś wspólnego z włoskimi
    > motocyklami..
    >
    > omijać? czy polecacie?
    >
    > --
    > jeDrASS

    Serwisuję tam moje Moto Guzzi, Aprilki też widziałem jak Dominik
    serwisował, polecam. Dodam też, że serwisant w Polmotorze jest też
    miłośnikiem starszych motocykli wszelkich marek i często zajmuje się
    staruszkami z zamiłowania:)

  • 6. Data: 2012-03-28 12:22:23
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Muszę zajrzeć do serwisu z w miarę świeżą Aprilią :-(

    Co to za Aprilia?

    _____
    grzech
    pegi

  • 7. Data: 2012-03-28 13:26:04
    Od: Barti <b...@s...com.pl>

    W dniu 2012-03-27 20:56, Monster pisze:

    > Michałowice ul.Spacerowa 12,serwisowałem u nich Ducata,Aprilki też
    > widziałem.

    nie, nie i jeszcze raz nie.
    za to jak obsluzyli moje kumpla kazdemu odradzam ten serwis, tragedia,
    zero kompetencji, drozyzna.
    oczywisice subiektywna ocena, ale doswiadczenia z nimi mialem tylko zle

  • 8. Data: 2012-03-28 13:28:23
    Od: Barti <b...@s...com.pl>

> [...]
    >
    > Muszę zajrzeć do serwisu z w miarę świeżą Aprilią :-(
    > a nie kojarzę innych w Warszawie, które miałby coś wspólnego z włoskimi

    serwisowalem tam jakis czas temu gpz'ete. fakt ze maszyna starsza od
    twojej, ale z poziomu obslugi bylem zadowolony. Raz tez pomogli w
    przypadku awarii na miescie.

  • 9. Data: 2012-04-13 20:01:54
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    W dniu 2012-03-28 13:28, Barti pisze:

    > serwisowalem tam jakis czas temu gpz'ete. fakt ze maszyna starsza od
    > twojej, ale z poziomu obslugi bylem zadowolony. Raz tez pomogli w
    > przypadku awarii na miescie.

    dla potomności.. polecam, sprawnie i solidnie..
    sympatyczny mechanik, który wie o co chodzi :-)

    --
    jeDrASS