-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pytanie teoretyczne
Date: Sun, 18 Jun 2017 16:32:07 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 15
Message-ID: <oi62t7$2hc$4@node1.news.atman.pl>
References: <oi60k8$1a8$1@node1.news.atman.pl> <oi62cr$u0b$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1497796327 2604 83.142.196.21 (18 Jun 2017 14:32:07 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Jun 2017 14:32:07 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.2.0
In-Reply-To: <oi62cr$u0b$1@mx1.internetia.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2607917
[ ukryj nagłówki ]W dniu 18.06.2017 o 16:23, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
> W dniu 2017-06-18 o 15:53, miumiu pisze:
>> Co jest bardziej ekonomiczne :
>> 1. Przyspieszanie z góry i zwalnianie (wjazd luzem) pod górę?
>> 2. Zjazd luzem z góry i przyspieszanie pod górę?
>> 3. Czy wszystko jedno - jazda równym tempem?
>>
>
> Utrzymanie jednostajnej prędkości pod górę i zjazd z hamowaniem silnikiem.
Ale odpowiedziałeś na problem od dupy strony. Przedpisca pytał o to jak
jesteś na górze i przez dolinkę wjeżdzasz na kolejną. Ty odpowiedziałeś
jak jeseś w dolince i przez górę przejezdzasz do kolejnej.
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 18.06.17 16:42 w systemie siła 'POPIS/EU
- 18.06.17 19:00 Budzik
- 18.06.17 19:35 007
- 18.06.17 19:48 007
- 18.06.17 20:04 s...@g...com
- 18.06.17 21:02 RadoslawF
- 18.06.17 21:17 Shrek
- 18.06.17 21:22 007
- 18.06.17 21:27 007
- 18.06.17 21:27 miumiu
- 18.06.17 21:39 Pszemol
- 18.06.17 22:22 Shrek
- 19.06.17 00:55 AL
- 19.06.17 01:56 Pszemol
- 19.06.17 09:03 WS
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=