  • Data: 2010-09-08 06:58:40
    Temat: Re: Pytanie , prośba do motocyklistów ze Szczecina
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J. wrote:
    > Ja Panie, nie prosiłem o mapki , bo mimo swej ułomności
    > intelektualnej potrafiłem takowe znaleźć w internecie . Prosiłem
    > zgoła o coś innego (bo mam dwie sprzeczne opinie - czasem tak bywa)
    > , mianowicie o pozycję zajmowaną na jezdni przy wjeździe na
    > rzeczone rondo. Liczyłem na odpowiedź tak światłych ludzi jak Pan,
    > ale w swej naiwności przeliczyłem się, trudno.
    > warto czasem czytac posty do końca

    Twoich nie warto bo na końcu posta jest cytat, postaraj się odwrócić
    cytowanie.
    Po drugie pytasz tylko motocyklistów ze Szczecina więc się nie dziw,
    że nie wszyscy jesteśmy z tego miasta. Po trzecie, mimo, że jestem z
    pustyni, ja bym jechał prawym pasem jeśli są dwa, jeśli jest jeden
    jechałbym jego środkiem. Nie wiem czy bym zdał, dzięki Bogu mam
    prawko, mam nadzieję że i ty zdasz.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01