  • Data: 2009-11-24 18:38:26
    Temat: Re: Pytanie początkującego o kurtkę
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł napisał(a):

    > http://allegro.pl/item819411279_doskonala_kurtka_sco
    tt_sebering_czarna.html

    > co sądzicie o tej kurtce ??
    > a może ktoś chce sprzedać solidną kurtkę ??
    > (mam 185cm wzrostu, sylwetka - raczej z tych mniej wypakowanych :)
    >
    > z góry dzięki za wszelkie rady

    Patrząc na parametry wygląda na porządną kurtkę.
    Jedno jest pewne - trudno kupić tego typu rzeczy na odległość.

    Jeśli nie kupisz tej z aukcji to szukaj czegoś w tym klimacie.
    Warto aby była odpinana membrana (podpinki są zawsze odpinane) - wtedy
    kurtkę będziesz mógł bardziej komfortowo używać w lecie.
    Warto jeśli ma sporo dopasowujących pasków - objętość kurtki po odpięciu
    podpinek i membran maleje i jak nie pospinasz to się będzie telepać.
    Warto jak ma dużo kieszeni oraz bardzo dobrą wentylację.

    Tyle, że takie kurtki mało nie kosztują...

    Może warto polować na aukcjach.

    --
    M.