  • Data: 2012-05-14 21:45:11
    Temat: Re: Pytanie o zjazd z A4 na obwodnicę Wrocławia
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    xxx wrote:
    > Witam,
    > Czy na obwodnicę Wrocławia da się zjechać z A4 od strony Katowic?
    > Google map pokazuje mi, że powinienem zjechać na drogę nr 8 i
    > częściowo przez miasto. pzdr,

    Przelacz na zdjecia satelitarne, google jest zacofany i siatki nowych drog nie
    uaktualnil.

    Faktycznie posluchaj J.F, wracajac mozna zle pojechac jesli grzeje sie jak to
    na autostradzie, odbijajac w prawo na np Niemcy trzymaj sie juz lewego pasa aby
    wrocic do Katowic. Jadac pierwszy raz o malo nie wylecialem w kierunku Legnicy.