  • 1. Data: 2009-02-27 19:29:11
    Temat: Pytanie o routing z UPC
    Od: Lukasz Olesiejuk <m...@N...net>

    Witam,
    Mam pytanie do PLIXowców. Ostatnio wpieliśmy sie do PLIXa i z tego co widze
    cały ruch z UPC dalej wraca 3Sem.
    Trzeba cos z nimi zalatwiac?

    Czy UPC daje jakis looking glass?
    Czy bywa tu ktos z UPC? :)

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2009-02-27 19:57:19
    Temat: Re: Pytanie o routing z UPC
    Od: Krzysztof Wittek <k...@m...krzychu.net>

    On Fri, Feb 27, 2009 at 08:29:11PM +0100, Lukasz Olesiejuk wrote:
    > Witam,
    > Mam pytanie do PLIXowców. Ostatnio wpieliśmy sie do PLIXa i z tego co widze
> [...]

    3S ma z UPC połączenie bezpośrednie nie przez plixa i zapewne to
    preferują, prędzej się chyba dogadasz z 3S żeby cię prependował lub nie
    rozgłaszał do UPC niż z kimś z UPC.

    Pozdrawiam,

    K.

    { Krzysztof Wittek - Siemianowice Śląskie - Silesia - Poland }
    { k...@m...krzychu.net ftp://ftp.krzychu.net http://krzychu.net }
    - - - - - - - - * + P-o-w-e-r-e-d b-y P-L-D L-i-n-u-x + * - - - - - - -

  • 3. Data: 2009-03-01 09:45:41
    Od: Marcin Zieba <m...@g...pl>

    Krzysztof Wittek wrote:

    > 3S ma z UPC połączenie bezpośrednie nie przez plixa i zapewne to
    > preferują, prędzej się chyba dogadasz z 3S żeby cię prependował lub nie
    > rozgłaszał do UPC niż z kimś z UPC.

    Mail na kontakty z PLIX zwykle dziala.

  • 4. Data: 2009-03-01 10:11:59
    Od: Lukasz Olesiejuk <m...@N...net>

    Dnia Sun, 01 Mar 2009 10:45:41 +0100, Marcin Zieba napisał(a):

    > Mail na kontakty z PLIX zwykle dziala.

    Poszedl, zobaczymy w poniedzialek pewnie :)