  • 11. Data: 2010-04-13 07:39:40
    Temat: Re: Pytanie o program
    Od: Marx <M...@n...com>

    W dniu 2010-04-12 14:35, l...@l...localdomain pisze:
    > W poście<hpv3lh$t8e$3@nemesis.news.neostrada.pl>,
    > Marx nabazgrał:
    >
    > Wybrałeś niebieską pigułkę?

    ?
    Wyslales mi jakas?
    Marx

  • 12. Data: 2010-04-13 08:58:48
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hq17pu$bbq$2@nemesis.news.neostrada.pl>,
    Marx nabazgrał:

    > ?
    > Wyslales mi jakas?

    A wydywało mi się, że to klasyk...

    W każdym razie: tak, DRM w obrazkach. Ba, dobre kilka lat temu widziałem
    rozwiązanie DRM dla tekstu - mogłeś taki tekst kopiować, ale wklejać już
    tylko do zaufanych programów...

  • 13. Data: 2010-04-13 23:59:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 Apr 2010, Janko Muzykant wrote:

> [...]
    ^^
    ^^

    ^^^^^^^^^^^

    > Nie da się.

    Literalnie, to nic nie ma o wymogu aby temu komuś zniknęło :D

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2010-04-27 05:57:08
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Mon, 12 Apr 2010 16:39:39 +0200, Piotrne napisał(a):

    > I ten plug-in właśnie blokował robienie print screenów
    > w taki sposób, że na każdym print screenie zamiast zdjęcia
    > było logo producenta plug-ina. Działało to na dosyć niskim
    > poziomie, tzn. nawet napisanie własnego programu ściągającego
    > piksele z ekranu dawało taki sam efekt.

    Znaczy wstawiał logo do każdego piksela? ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz