  • Data: 2010-10-08 10:46:23
    Temat: Re: Pytanie o odliczenie VAT po raz setny :)
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 08.10.2010 Cavallino <c...@k...pl> napisał/a:

    > Ale ona się kupy nie trzyma.
    > Bo oni piszą że firma miała możliwość odliczenia podatku naliczonego, a ona
    > go NIE MIAŁA.
    > Miała tylko jego części, na zupełnie innych zasadach, a to nie jest to samo.
    jak to nie miala jak miala? Miala mozliwosc odliczenia 60% vat, nie wiecej niz
    6k (chociaz kilka lat temu chyba bylo mniej).

    Jak nie skorzystala - trudno. Liczy sie mozliwosc.
    Wg mojej wiedzy ;)

    > Nic z tych rzeczy - jak sprzeda w tej samej cenie, to podatku nie zapłaci.
    hm...
    niby tak. Ale juz sama konstrukcja jak dla mnie wyglada podejrzanie.

    Ale ja sie nie znam ;) I na szczescie nie musialem kombinowac :)

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    HomePage: http://andrzej.dopierala.name/