  • Data: 2012-07-25 23:11:31
    Temat: Re: Pytanie o htaccess
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 25 Jul 2012 22:47:08 +0200, Mr Misio napisał(a):

    > Niespecjalnie, bo mozesz przepiac domene na nowy serwer jako alias
    > (domena dodatkowa) ale wtedy tam htaccess musi pilnowac seo-poprawnosci...

    Właśnie chodziło mi o "przelanie" seo-gratyfikacji na nową domenę więc
    chciałbym ją jako taką przekierować na nową za pomocą 301, jak bozia
    przykazała. Dlatego nie chcę stosować "aliasów" o jakich piszesz.

    BTW - napisałem dziś innego posta "zmiana domeny". Może będziesz się
    orientował jak to działa w praktyce? Niepokoi mnie magiczna fraza "180 dni"
    w komunikaciue jaki otrzymuję od Googli.