  • 21. Data: 2012-07-16 15:14:40
    Temat: Re: Pytanie o ceny i jakość kasków.
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-16 15:09, MrGlub pisze:

    > Wyrolują Ciebie jak Ahmeda- dostaniesz męskie dziewice:-)

    ajkilju

    > A kto jest jej prorokiem?

    AZ

    A tego szuja co pytales to nie testowalem, wiec nie wiem.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 22. Data: 2012-07-16 16:07:05
    Od: sowa <m...@p...onet.pl>

    > Och wezmy np wypinajaca sie blende, Gowniana wentylacje, odklejajacego
    > sie antyfoga

    eee, Ty to jakies kiepskie peha masz...
    od ponad roku intensywnego uzywania nic sie mnie nie wypło,
    wentyluje sie ladnie (zdecydowanie lepiej niz w cabergu) - czasem
    nawet zimom to za chlodno mi, a antyfog?
    po co jak pinlok jest? ;)

    --
    sowa czyHa zadowolona w C3

  • 23. Data: 2012-07-16 16:25:00
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    AZ pisze:

    > No i znow prowincjonalne myslenie. To nie on bedzie nam placil
    > a my bedziemy musieli grubo zaplacic, ze publikujemy te nasze
    > posty na jego elitarnym portalu.

    Panowie , mocno oftopikujecie. Poziom merytoryczny grupy spada.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 24. Data: 2012-07-16 19:25:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-16, Piotr Rezmer <p...@e...net.pl> wrote:

    > Panowie , mocno oftopikujecie. Poziom merytoryczny grupy spada.

    To cos co lezy juz na glebie moze jeszcze spasc?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2012-07-16 20:35:26
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-07-16 19:25, AZ pisze:

    > To cos co lezy juz na glebie moze jeszcze spasc?

    Tak,zawsze można dno przebić.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 26. Data: 2012-07-16 20:51:01
    Od: Alf/red/ <a...@a...waw.pl>

    On 2012-07-14 09:27, Roman Niewiarowski wrote:
    > Zaznaczylem bo chinczyki wszedzie dadza takie logo jakie sobie wymyslisz,

    Podobno CE u nich znaczy "China Export" :-o

    --
    Alf/red/

  • 27. Data: 2012-07-16 21:01:48
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-16 20:51, Alf/red/ pisze:

    > Podobno CE u nich znaczy "China Export" :-o

    Taa, oczy maja skoszne od jedzenia ryzu.

    pozdr
    newrom

  • 28. Data: 2012-07-21 00:51:34
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mysle ze bardziej po bozemu byloby pomoc im sie odnalezc w prawdzie o
    > (byle) jakości kawasaki.

    ale ty pierdolisz chlopaku.

    eryk

  • 29. Data: 2012-07-21 08:28:38