  • Data: 2012-01-09 12:26:36
    Temat: Re: Pytanie o amortyzatory
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mozesz jeszcze pomyslec nad naprawa tych co masz, sa firmy, ale niewiem
    > czy sie zmiescisz w kwocie.

    PeKaeS dlubie w amorach, mi regenerowal w afryce i bangla.
    Nie wiem tylko jak z budzetem, ale to juz z Piotrkiem by trza dogadac.

    pozdr
    newrom
    PS. AZ: tak, w afryce nawet amortyzator jest gowniany, juz po 100tys (a
    moze 200? kto wie ile razy sie okrecil licznik) musialem zrobic
    regeneracje! :P
    --
    RD07 - dożywocie.