  • 21. Data: 2009-02-20 07:51:04
    Temat: Re: Pytanie o Suzuki SV 650.
    Od: "giguch" <g...@g...pl>

    > A to jakis cud jest czy jak ? Bo Sportster to akurat na kolo idzie. Sa
    > ludzie ktorzy potrafia to zrobic Goldasem albo Electra. Co nie oznacza ze
    > to latwe.

    A Ty Kuczu uprawiasz stunt na swoim HD?;-)

  • 22. Data: 2009-02-20 08:25:58
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    giguch pisze:

    > A Ty Kuczu uprawiasz stunt na swoim HD?;-)

    Nie rozumiem pytania. Przykro mi.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 23. Data: 2009-02-20 10:37:22
    Od: Eskimos <e...@R...pl>

    On Fri, 20 Feb 2009 08:51:04 +0100, "giguch" <g...@g...pl> wrote:

    >A Ty Kuczu uprawiasz stunt na swoim HD?;-)

    Tak. Za każdym razem jak odpali, to z okolicznych okien wyglądają
    babcie i mówią: "Panie, weź pan to! Idź pan stunt!" :P

    Darz bór,
    Eskimos
    FJ1200
    Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
    Poznań

  • 24. Data: 2009-02-20 14:11:12
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Eskimos napisał(a):

    > Tak. Za każdym razem jak odpali, to z okolicznych okien wyglądają
    > babcie i mówią: "Panie, weź pan to! Idź pan stunt!" :P

    ROTFL! :)

  • 25. Data: 2009-02-22 11:52:34
    Od: "giguch" <g...@g...pl>

    > Nie rozumiem pytania. Przykro mi.

    hmmm szkoda;-)

  • 26. Data: 2009-02-22 16:40:31
    Od: chucky <c...@g...pl>

    Witam,

    Ja również jeżdzę SV-ką, golaskiem z 2004. To już trzeci sezon
    tym motocyklem i motocyklem w ogóle. Jeśli będziesz potrzebował
    jakiejś pomocy, informacji, opinii... pisz :)

    Pozdrawiam,
    Chucky