  • 11. Data: 2009-10-14 15:33:59
    Temat: Re: Pytanie o PoRD- straz miejska
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    Użytkownik "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> napisał

    Pieknie dziekuje wszystkim za udzielenie odpowiedzi.
    Przydalo sie :-)
    pozdrawiam

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuff - RF900 RS2

  • 12. Data: 2009-10-14 17:02:19
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > Samochód straży miejska w świetle kodeksu drogowego nie jest pojazdem
    > uprzywilejowanym i jako taki nie ma prawa używać świateł ostrzegawczych
    > barwy niebieskiej i czerwonej. Zresztą napis pod znakiem chyba jest jasny.

    Tutaj sie mylisz. Ja tez tak myslalem, ale znalazlem ustawe (czy
    rozporzadzenie), dzieki któremu minister MSWiA moze konkretnej jednostce SM
    nadac uprawnienia posługiwania sie "niebieskim kogutem".
    Dlatego niektore SM maja niebieskiego koguta, a inne nie.

  • 13. Data: 2009-10-14 17:07:23
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > plakaty "Energia = masa * prędkość, zdejmij nogę z gazu".

    Ja to tylko tak z obywatelskiego obowiązku doczepię się, że to jest pęd a
    nie energia :D
    A co do wątku to zauważam, że strażaki w Krakowie delikatnie mówiąc czują
    się "równi wojewodzie" i spora część przepisów ich nie dotyczy...

  • 14. Data: 2009-10-14 17:42:47
    Od: "sanczeski" <j...@w...pl>

    zdaje mi się, że tekst z paragrafem to raczej autorstwa Dzierżyńskiego był a
    od dzierżyńskiego do Wyszynskiego .................
    --
    sanczes ------Sopot
    gsxf 600 -wydana

  • 15. Data: 2009-10-14 19:31:31
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    zdaje mi się, że tekst z paragrafem to raczej autorstwa Dzierżyńskiego był a
    od dzierżyńskiego do Wyszynskiego .................

    DAJCIE MI CZŁOWIEKA, A JA JUŻ ZNAJDĘ NA NIEGO PARAGRAF - to zasada
    działania sowieckiego prokuratora generalnego A. Wyszyńskiego powstała w
    komunizmie radzieckim dla skasowania opozycji....

    Podobnie słynne jest jeszcze powiedzenie Dzierżyńskiego - jednego z twórców
    utopijnego komunizmu:

    "Nie ma niewinnego, są tylko źle przesłuchiwani..."

    A mi osobiscie bardziej sie podoba do dzis "ufac i kontrolowac"

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 16. Data: 2009-10-14 19:44:46
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Tytus pisze:

    > Pogadali sobie jak to mundurowy z mundurowym i pojazdy zostaly tam gdzie
    > staly.

    ze mundurowy mundurowego kryje to jakby zrozumiale, ale w przypadku
    "Uwaga Pirat"? Aha...! Ze niby za TVN sluzby stoja? No tak, to jasne
    przeciez... :-P

    --

    pozdr
    pj

  • 17. Data: 2009-10-14 19:50:45
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Tytus pisze:

    > Zdarzylo mi sie znalesc za wycieraczka mandat od SM z wpisanym jakims
    > tam paragrafem - polazlem zeby sie dowiedziec za co.
    > Otrzymalem info ze za przejazd przez chodnik -

    Phi,ja dostałem mandat za parkowanie na "trawniku"przed własnym
    domem-był styczeń i samochód stał w zaspie,no ale to zieleń:-)

    Tomek
    BMW R1100S
    Dniepr z wozem

  • 18. Data: 2009-10-14 21:04:50
    Od: duddits <d...@b...com>

    Baczek pisze:
    > Tutaj sie mylisz. Ja tez tak myslalem, ale znalazlem ustawe (czy
    > rozporzadzenie), dzieki kt?remu minister MSWiA moze konkretnej jednostce SM
    > nadac uprawnienia pos?ugiwania sie "niebieskim kogutem".
    > Dlatego niektore SM maja niebieskiego koguta, a inne nie.

    Mógłbyś zacytować stosowny fragment? Przyznam, że nie słyszałem o tym
    (ani nie widziałem jak dotąd takiego samochodu na ulicy, przynajmniej w
    Warszawie).

    --
    duddits

  • 19. Data: 2009-10-14 21:51:46
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tytus" napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > "Nie ma niewinnego, są tylko źle przesłuchiwani..."
    >
    > A mi osobiscie bardziej sie podoba do dzis "ufac i kontrolowac"

    Z czego wypączkowało: "Kontrola najwyższą formą zaufania"

    --
    Jasio
    vx etz

  • 20. Data: 2009-10-15 08:37:09
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Czesc
    ***"duddits"
    Baczek pisze:

    > Mógłbyś zacytować stosowny fragment? Przyznam, że nie słyszałem o tym
    > (ani nie widziałem jak dotąd takiego samochodu na ulicy, przynajmniej w
    > Warszawie).

    Ustawa rzecze ze kazda sluzba musi wystapic o uprzywilejowanie konkretnego
    pojazdu.
    Wiem bo zdarza mnie sie uprzywielowywac radiowozy :).
    Nie ma tak ze z automatu sa one uprzywilejowane.

    --
    Tytus
    żółte najszybsze