  • Data: 2010-01-26 10:43:49
    Temat: Re: Pytanie o HDMI.
    Od: pawell32 <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jingiel pisze:

    > Bo czasem podlaczenie via composite pozwala uzyskac "mydło", i przez to
    > nie widac pikselizacji. To tak jak zwolennicy plazm tlumacza, ze
    > analogowy obraz na plazmie wyglada lepiej. Po prostu jest mneij
    > szczegolowy i nie widac afreaktow kompresji.

    ale myślę, że bywa różnie.
    u jednego klienta był mediasat (z tych dawnych) c+ podłączony do plazmy
    panasonic (ponoć pod sd nie ma nic lepszego) i obraz był jak dla mnie
    nie do przyjęcia. namawiałem go na dekoder hd, ale w tym momencie
    podłączałem mu nagrywarkę z wyjściem hdmi i jak podałem obraz przez tą
    nagrywarkę było znacznie lepiej.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion