  • Data: 2009-06-30 11:30:00
    Temat: Re: Pytanie o Google Analytics
    Od: hazet <h...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chuck pisze:

    > na wszystkie które chcesz mieć w statystykach ;)
    > w przypadku systemów typu CMS wystarczy w pliku stopki, lub w pliku
    > index.php

    no właśnie też tak sobie pomyślałem ;]

    > wyniki nie są aktualizowane na bieżąco - sprawdź jutro.

    Powinny się pojawić w ciągu 24h z tego co piszą, tylko że z począku
    miałem "stan niezweryfikowany" ale teraz się zmienił na zegarek
    (oczekiwanie), czyli już jest ok :)

    Aha, jeżeli chciałbym dodać GA do innych podstron (jest ich tylko pare)
    To w ustawieniach należy dodać nowy profil i "dodaj nowy profil domeny"
    = www.mojadomena.pl/podstrona.html ? bo przez "dodaj profil do
    istniejącej domeny" nie idzie.