    From: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Pytanie na temat netbooka...
    Date: Sun, 11 Oct 2009 15:59:04 +0200

    Konrad Kosmowski pisze:

    > Ale po co mam sobie zawężać sztucznie wybór sprzętu?

    Bo ich nie chcesz. Proste. Będziesz najeżdżał na producenta
    komputera że wbudowuje kamerkę w komputer i że koniecznie
    chcesz, by umożliwił kupno komputera bez kamerki, czy raczej
    wybierzesz inny model komputera? Raczej to drugie. No to
    system operacyjny i oprogramowanie traktuj tak samo, jak tę
    kamerkę, bo niestety w komputerach przenośnych to integralny
    składnik zestawu.

    > Wolę zainstalować OS na czysto - przeszkadza Ci to? Kurwa fafnaście postów o
    > tym napisałeś jakby to było bardzo istotne. :)

    Mnie nie przeszkadza. Ale sam się pakujesz w problemy. Potem
    tacy "przeinstalowywacze" się pytają czemu im coś nie działa
    i po wielu roboczogodzinach wychodzi na to, że akurat tam Dell
    czy HP jakiś problem obszedł prywatną łatą nie oferowaną przez
    Microsoft klientom indywidualnym. Przez własne kombinowanie
    marnują czas innym.

    > się uprze, że chce netbooka do pracy (bo przeczytał w czasopiśmie i chce) -

    Uświadamiać.

    > wpuścisz go z XP HE do sieci? Jak napisałem powodów może być wiele.

    A dlaczego nie?

    > Niestety właśnie nie. Kwestia tego co mniej zajmuje czasu - przeinstalowanie
    > czy bawienie się w czyszczenie. Chociaż wiem, że i tak napiszesz, że to
    > nieprawda. Odnoszę wrażenie, że wiesz wszystko najlepiej. :)

    Przeinstalowanie to ucieczka przed problemami. Ucieczka spo-
    wodowana strachem przed nauką. I przed ograniczeniem swoich
    chorych nawyków powodujących "niszczenie" systemu.

    > No i?

    No i *da się*. Tylko nie trzeba psuć.

    > No i?

    I nie trzeba reinstalować *w ogóle*.