  • 1. Data: 2011-04-14 17:14:35
    Temat: Pytanie - moze ktos pomoze?
    Od: "Paulina Wieczorek" <p...@o...eu>

    Witam, czy moglby mi ktos pomoc? Mam komputer HP z Windows 7. W programie
    Word nie moge napisac litery "ś". Wciskajac alt+s wlacza sie jakas aplikacja
    HP. Jak sobie z tym poradzic?

  • 2. Data: 2011-04-14 17:20:32
    Temat: Re: Pytanie - moze ktos pomoze?
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 14-04-2011 19:14, Paulina Wieczorek napisał/a:
    > Witam, czy moglby mi ktos pomoc? Mam komputer HP z Windows 7. W programie
    > Word nie moge napisac litery "ś". Wciskajac alt+s wlacza sie jakas aplikacja
    > HP. Jak sobie z tym poradzic?

    Sprawdź w ustawieniach tej aplikacji od HP definicje skrótów
    klawiszowych i skasuj ten, który ją wywołuje.
    Podobna sytuacja jest z ustawieniami kart graficznych ATI - ALT + C
    wywołuje jego panel ustawień - wystarczy wyłączyć w ustawieniach.

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2011-04-14 17:32:59
    Od: "Paulina Wieczorek" <p...@o...eu>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > Podobna sytuacja jest z ustawieniami kart graficznych ATI - ALT + C
    > wywołuje jego panel ustawień - wystarczy wyłączyć w ustawieniach.

    Ok, dziekuje :). Tylko jak to sprawdzic? Bo to jakas pomoc HP sie uruchamia
    i nic tam takiego nie widze.

  • 4. Data: 2011-04-14 18:24:01
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 14/04/2011 18:32, Paulina Wieczorek wrote:
    > Użytkownik "Czarek"<c...@n...fm> napisał w wiadomości

    > Ok, dziekuje :). Tylko jak to sprawdzic? Bo to jakas pomoc HP sie uruchamia
    > i nic tam takiego nie widze.

    Paulino, to temat na grupę dotyczącą Windows, a nie sprzętu
    komputerowego.
    Szukaj po prawej stronie w okolicach zegara - któraś ikona.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 5. Data: 2011-04-14 23:00:57
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "DooMiniK" napisał:

    > Paulino, to temat na grupę dotyczącą Windows, a nie sprzętu
    > komputerowego.

    Od kiedy to HP jest autorem OS Windows? Gdybyś miał mózg to byś zauważył, że
    chodzi o płytę HP, a to chyba jest sprzęt.

    Remek

  • 6. Data: 2011-04-14 23:07:38
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 15 Apr 2011 01:00:57 +0200, Remek napisał(a):

    > Od kiedy to HP jest autorem OS Windows? Gdybyś miał mózg to byś zauważył, że
    > chodzi o płytę HP, a to chyba jest sprzęt.

    Kolejny mądrala się znalazł... No to napieraj, jak to definiowanie skrótów
    klawiszowych do aplikacji to kwestia sprzętowa.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The gift is the blessing of the giver."

  • 7. Data: 2011-04-15 06:43:48
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.04.2011 19:14, Paulina Wieczorek pisze:
    > Witam, czy moglby mi ktos pomoc? Mam komputer HP z Windows 7. W programie

    Nie ta grupa.

  • 8. Data: 2011-04-15 13:17:02
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    W dniu 2011-04-14 19:14, Paulina Wieczorek pisze:
    > Witam, czy moglby mi ktos pomoc? Mam komputer HP z Windows 7. W programie
    > Word nie moge napisac litery "?". Wciskajac alt+s wlacza sie jakas aplikacja
    > HP. Jak sobie z tym poradzic?

    Dobra: szybko i konkretnie.

    Znajdź skrót do tego programu. Potem prawy klawisz myszy właściwości i
    wyczyść klawisz skrótu

  • 9. Data: 2011-04-17 00:28:57
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:1pypvpuoiz4nj.1wqu92vwvx47v$.dlg@40tude.net...

  • 10. Data: 2011-04-17 00:31:18
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" napisał:

    > No to napieraj, jak to definiowanie skrótów
    > klawiszowych do aplikacji to kwestia sprzętowa.

    Za głupi jesteś, aby cokolwiek zrozumieć.

    PLONK!!!

    Remek