  • Data: 2014-11-07 12:33:04
    Temat: Re: Pytanie (moze i glupie) o pojazd uprzywilejowany
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    dddddddd wrote:

    > to w naszym kraju trzeba udowodnić że miało się powód do hamowania?

    Art 19.
    2. Kierujący pojazdem jest obowiązany:
    1) jechać z prędkością nieutrudniającą jazdy innym kierującym;
    2) hamować w sposób niepowodujący zagrożenia bezpieczeństwa ruchu lub
    jego utrudnienia;
    3) utrzymywać odstęp niezbędny do uniknięcia zderzenia w razie
    hamowania lub zatrzymania się poprzedzającego pojazdu.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?