  • 31. Data: 2013-10-23 08:59:10
    Temat: Re: Pytanie dotyczące 1 moto.
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 22 Oct 2013 13:08:29 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Adam Wysocki
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > I na skuterze można się zabić... 90 KM i 65 Nm to nie są kosmiczne
    > wartości.

    Jak się przesiadłem po jednym sezonie z GS500 na RF600, która miała mniej wiećej
    takie same
    osiągi na papierze jak FZR to jednak czułem respekt dość długo.

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 32. Data: 2013-10-23 10:35:10
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> wrote:

    > I mieszanka paliwo-powietrze idzie niespalona w wydech?

    To wtryskiwacze też odcinasz.

    Albo przewód paliwowy z gaźnika.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 33. Data: 2013-10-23 10:57:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-23, Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:

    > To wtryskiwacze też odcinasz.
    >
    > Albo przewód paliwowy z gaźnika.

    Zwlaszcza jak wszystkie 4 sa zasilane jedna linia :-)
    Ale to wystarczy zle skrecic pokrywki przepustnic, ze nie bedzie
    szczelnosci. Mialem tak. Od jakiegos czasu wydawalo mi sie, ze cos
    ubylo mocy i bylem mega zadowolony ze spalania a sie okazalo, ze
    jedna przepustnica w ogole nie pracuje.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 34. Data: 2013-10-23 12:33:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 23.10.2013 10:35, Adam Wysocki pisze:

    > To wtryskiwacze też odcinasz.
    >
    > Albo przewód paliwowy z gaźnika.

    Ano właśnie. A to już trochę bardziej skomplikowane niż zdjęcie fajki ze
    świecy. I nie zawsze możliwe - nie wiem, jak w R4 czy R2.

  • 35. Data: 2013-10-23 12:40:21
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-10-23 10:35, Adam Wysocki pisze:

    > To wtryskiwacze też odcinasz.
    >
    > Albo przewód paliwowy z gaźnika.

    najlepiej wlozyc szmaty w krocce ssace. Tylko ze trzeba je regularnie
    wyciagac i wyzymac. Mozna tez podgiac plywak tak aby zaworek iglicowy
    byl stale zamkniety, albo zastapic go gwozdziem.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 36. Data: 2013-10-23 12:41:19
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-10-22 07:59, ursyn pisze:

    > Żaden problem, dla silników R4 odcinasz zapłon od dwóch dowolnych świec, a dla R2
    od jednej. I już masz połowę mocy. Dobrze zamiast świecy zamontować taką przelotówkę
    pustą w środku, to nikt nic nie zauważy. Sam tak robię co jakiś czas.

    > Pozdrawiam.
    >

    > Ps. To prawda.

    Nie wkrecaj chlopakow bo lykaja wszystko jak mlode leszcze.

  • 37. Data: 2013-10-23 13:08:49
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-10-23 12:40, Kuczu pisze:

    > najlepiej wlozyc szmaty w krocce ssace. Tylko ze trzeba je regularnie
    > wyciagac i wyzymac. Mozna tez podgiac plywak tak aby zaworek iglicowy
    > byl stale zamkniety, albo zastapic go gwozdziem.

    tłoki lepiej wyjac, mniejsza masa = szybciej wchodzi na obroty !
    a paliwo rureczką spoko można wrócic do baku, a jak ktos sie zapyta co
    to za rurka to wtedy mozna powiedziec ze to sie przy enduro i stuncie
    przydaje - starczy zerknac na zawodowcow!

    pozdr
    newrom

  • 38. Data: 2013-10-23 14:37:36
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 23 Oct 2013 13:08:49 +0200) ktos podajacy sie za Roman Niewiarowski
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > tłoki lepiej wyjac, mniejsza masa = szybciej wchodzi na obroty !

    A jeśli ktoś ma singla?

  • 39. Data: 2013-10-23 14:39:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-23, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > A jeśli ktoś ma singla?

    Tym lepiej! Potrzebna jest wtedy tylko jedna szmata i wklada sie ja
    w wydech.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 40. Data: 2013-10-23 14:53:56
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 23 Oct 2013 12:39:43 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Tym lepiej! Potrzebna jest wtedy tylko jedna szmata i wklada sie ja
    > w wydech.

    Sprawdzę może w weekend, bo ostatnio mnie mój singiel strasznie
    sponiewierał :)