eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPytanie do serwisantów- jeśli tu tacy są;)Re: Pytanie do serwisantów- jeśli tu tacy są;)
  • Data: 2017-11-16 16:38:02
    Temat: Re: Pytanie do serwisantów- jeśli tu tacy są;)
    Od: yabba <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2017-11-16 o 15:21, Kris pisze:
    > W laptopie wadliwie zaczął działać zawias
    > Z zewnątrz nie widać żadnych pęknięć czy innych uszkodzeń
    > Laptop odesłany do serwisu producenta
    > Serwis stwierdza:
    > "Wyłamane tuleje w górnej części obudowy - są to uszkodzenia mechaniczne które nie
    podlegają naprawie gwarancyjnej."
    > Skoro z zewnątrz nie widać uszkodzeń to wg mnie jeśli "tuleje" się wyłamały to było
    to spowodowane wadliwa konstrukcja tego zawiasu/obudowy
    > Mam rację czy nie bardzo?
    >

    Klasyczne spławienie klienta. Jeśli zawias jest tak słaby, że psuje się
    od używania, to jest to wada towaru, a nie wina użytkownika.

    Zgłoś to nie z gwarancji, a w ramach niezgodności z umową.
    Ale wcześniej zrób ten raport z G-sensora, żeby się nie okazało, że będą
    rzucali nim w serwisie, aby zwalić winę na klienta.

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: