eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPytanie do serwisantów.Re: Pytanie do serwisantów.
  • X-Received: by 10.36.91.200 with SMTP id g191mr124158itb.5.1472827062788; Fri, 02 Sep
    2016 07:37:42 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.36.91.200 with SMTP id g191mr124158itb.5.1472827062788; Fri, 02 Sep
    2016 07:37:42 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    e124no619352ith.0!news-out.google.com!b4ni7644iti.0!nntp.google.com!e124no61934
    6ith.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Fri, 2 Sep 2016 07:37:42 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <2...@4...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=91.212.242.200;
    posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
    NNTP-Posting-Host: 91.212.242.200
    References: <1dhwwk983nsbj$.1cd35d6bgbvhb$.dlg@40tude.net>
    <np4t1r$1d6k$1@gioia.aioe.org>
    <1i2c3j33ysnd2$.1af1h5bd2tgja.dlg@40tude.net>
    <4...@g...com>
    <np52jp$1mq3$1@gioia.aioe.org> <np540k$c88$1@dont-email.me>
    <np5b6e$4kk$1@gioia.aioe.org> <np5chs$cnp$1@dont-email.me>
    <np5efj$93q$1@gioia.aioe.org>
    <2...@g...com>
    <np6m0u$1lq6$1@gioia.aioe.org>
    <0...@g...com>
    <2...@4...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <0...@g...com>
    Subject: Re: Pytanie do serwisantów.
    From: Kris <k...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 02 Sep 2016 14:37:42 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:705317
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 2 września 2016 15:50:30 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > Fri, 19 Aug 2016 03:26:08 -0700 (PDT), w
    > <0...@g...c
    om>, Kris
    > <k...@g...com> napisał(-a):
    >
    > > Tak więc tablet sobie przez najbliższe dni popodróżuje
    >
    > I jak się skończyło? :)

    "Informuję, że serwis podtrzymuje swoją decyzję o uszkodzeniu mechanicznym, jednak
    dbając o dobro i zadowolenie klienta, możemy nieodpłatnie naprawić zerwane
    połączenia."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: