  • Data: 2024-09-24 00:55:06
    Temat: Re: Pytanie do Użytkownika
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PaN PiteR napisał:

    > W spółdzielni każda zmiana temp nawet z 55 na 52 st była na piśmie.

    Ożeżwmordejeża! Moje kontakty ze spółdzielniami zakończyły się w
    połowie Jaruzela. Wtedy już brakowało wszystkiego, węgla do grzania
    wody też. Średnio rzecz biorąc, woda w kranie była ciepło-letnia.
    Ale to średnio, bo bywała też zimna, a po kilku minutach robiła się
    nawet całkiem ciepła. Nie wiem, pewnie termostaty przy wymiennikach
    w piwnicy wymagały wsadu dewizowego. Moje kąpiele wtedy wyglądały
    tak, że co jakiś czas odkręcałem kran, robiłem próbę wodną, czekałem
    na ciepłą. Wtedy napełniałem wannę. Zwykle mniej do połowy, potem
    już lała się zimna. No to wypuszczałem. Druga próba. Potem kolejna
    i następna. Za którymś razem udawało się napełnić całą wannę.
    Na pewno dużo węgla w ten sposób "zaoszczędzono".

    --
    Jarek