eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPytanie NTG niestety - Notebook wielosystemowy.Re: Pytanie NTG niestety - Notebook wielosystemowy.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!fdcspool4.netnews.com!fdc3.netnews.com!news-out.netnews.c
    om!news.alt.net!fdc2.netnews.com!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com
    !peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neo
    strada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neos
    trada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Pytanie NTG niestety - Notebook wielosystemowy.
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <605de2d6$0$557$65785112@news.neostrada.pl> <s3l460$pmg$1@dont-email.me>
    <605e31b9$0$556$65785112@news.neostrada.pl> <s3ljtl$irj$1@dont-email.me>
    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Date: Sat, 27 Mar 2021 10:49:55 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <s3ljtl$irj$1@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <605effc6$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 94.254.226.215
    X-Trace: 1616838598 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 516 94.254.226.215:11257
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2222
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:763161
    [ ukryj nagłówki ]

    On 26-Mar-21 22:32, heby wrote:
    > Innymi słowy: jesli to Dell, to go nie da się łatwo wirtualizować, a zaś
    > sam Dell ma kłopoty ogarnianiem własnych sterowników.
    >

    Nie demonizowałbym. Używam sprzętów Della od ponad dekady i po każdych 3
    latach (jak się skończy gwarancja NBD) zmieniam kadłubek na nowy - bo
    mogę, a nie bo muszę.

    Stary zawsze wirtualizowałem na wypadek gdybym potrzebował coś na szybko
    odpalić. Jak do tej pory zero problemów zarówno z wirtualizacją jak i z
    użyciem wirtualki.

    Support Della też w moim przypadku działał jak należy. Ale i używałem
    raptem dwa razy. Daaaaawno temu do monitora i chyba ze 6 lat temu do
    odkupionego, używanego streamera LTOx. Streamer był na 4 godzinnej (?)
    umowie serwisowej. Zepsuł dosłownie tydzień przed końcem gwarancji.
    Zgłoszone około 18. Około 20 był umyślny ze streamerem na wymianę.
    Oczywiście umowa serwisowa przeniesiona w nowe miejsce (z Francji do DC).

    Statystycznie rzecz biorąc - to żaden dowód na jakość.
    Ale jak widać można mieć różne doświadczenia.

    Piotrek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: