  • Data: 2010-07-29 07:36:59
    Temat: Re: Puste trasy w pobliżu Wrocławia
    Od: "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Lip, 17:36, "Dysiek" <b...@b...pl> wrote:

    > Lagiewniki-Strzelin - nowa droga, okolo 20 km super asfaltu, sporo zakretow,
    > fajnie sie jezdzi :-)

    Hej!
    I oto chodzi, dzięki!
    Nawiązując do wcześniejszych odpowiedzi. Nie chodzi tu o stricte
    szlifowanie techniki do granic wytrzymałości jeźdźca czy maszyny.
    Raczej o trasę, gdzie można jechać i nie poświęcać większości uwagi na
    obserwację dziur czy aut. To mi pozwala na lepszą koncentrację nad tym
    jak jadę.
    Na torze w Starym Kisielinie - czyli k. Zielonej Góry byłem. Dużo mi
    to dało, doszedłem do tego, że małą cegłą szlifowałem w zakrętach
    butem :D.

    Pozdrawiam!