    From: krzysiek82 <s...@u...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Punto II 1.9 JTD ubytek płynu chłodniczego
    Date: Tue, 16 Feb 2010 13:55:08 +0100

    Michał Gut pisze:
    > mam identyczny problem co krzysiek - plyn chlodniczy musi gdzies znikac -
    > przeciez nie teleportuje sie ze zbiornika:/
    > odpowietrzenie nic tu raczej do rzeczy nie ma - temperatura trzymana dobrze,
    > ogrzewanie dziala znosnie:/

    w wycieków żadnych nie widać, zresztą teraz jak wszystko upaprane
    śniegiem ciężko coś zauważyć, poza tym wszystko szczelnie pozakrywane
    osłonami. Na wiosnę pewnie trzeba będzie wymienić chłodnicę chociaż
    zaczęło się dopiero po wymianie termostatu więc wyjątkowy zbieg
    okoliczności by musiał być, ktoś mi jeszcze podpowiedział, ze może
    puszczać zbiorniczek wyrównawczy od spodu sprawdzę ten trop ale chyba
    mało prawdopodobny jest.

    --
    krzysiek82