  • 11. Data: 2013-04-29 07:04:15
    Temat: Re: Punkty z mandatów
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-04-28 21:50, WOJO pisze:
    >> Pirat jesteś
    >
    > Skąd wiesz?
    > Za "speeding" jest tylko jeden... :)

    to tym bardziej pirat jesteś ;) ja to się tłumaczę tym, że mandaty to
    tylko za prędkość dostaję, nie przekraczam ciągłej, nie przejeżdżam na
    czerwonym itd... :P

    > Ja tylko dbam o budżet, czyli o Was drodzy koledzy, o Was (tak się tylko
    > łudzę).

    ja też ochoczo płacę te podatki :)

    Lukasz

  • 12. Data: 2013-04-29 10:27:02
    Temat: Re: Punkty
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > Ten kto to napisał (mappl) też nie wie.

    O Wszechwiedzący i Nieomylny, wybacz mnie, prostaczkowi, literówkę w
    nazwisku imć Rostowskiego.

  • 13. Data: 2013-04-29 18:57:13
    Od: "Tadek7" <h...@r...pl>

    Użytkownik "mappl" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > O Wszechwiedzący i Nieomylny, wybacz mnie, prostaczkowi,

    "Prostaczku", napisz jeszcze dlaczego uważasz, że "dzialalność Rostowskiego"
    ma wpływ na anulowanie punktów.
    Niżej kopia twojego postu z dn. 28.04.2013 :
    "teoretycznie po roku się anulują punkty z danego wykroczenia, więc 12,
    ale nie zarządzam policyjnym systemem i nie wiem, jak działa w prakryce.
    Patrząc na działalność Rostawskiego, różnie może być "

  • 14. Data: 2013-04-29 20:24:34
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > "Prostaczku", napisz jeszcze dlaczego uważasz, że "dzialalność
    > Rostowskiego"
    > ma wpływ na anulowanie punktów.

    Ze względu na panujący trend i przysłowiowy, tak zwany, burdel.

  • 15. Data: 2013-05-01 14:05:10
    Temat: Re: Jaki
    Od: "Tadek7" <h...@r...pl>

    > Ze względu na panujący trend i przysłowiowy, tak zwany, burdel.

    Jaki "trend", jaki "burdel" ? Dokladnie tak jak bym słyszał Rydzyka,
    lub Macierewicza.

  • 16. Data: 2013-05-01 14:51:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 29 Apr 2013 20:24:34 +0200 osobnik zwany mappl napisał:

    > Ze względu na panujący trend i przysłowiowy, tak zwany, burdel.

    a jakie przysłowie mówi o burdelu w tym konteście?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 17. Data: 2013-05-20 17:56:07
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    On Mon, 29 Apr 2013 20:24:34 +0200, mappl wrote:

    > Ze względu na panujący trend i przysłowiowy, tak zwany, burdel.

    Jakie jest to przysłowie o burdelu?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: