-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
From: Rafał <r...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pulsacyjna utrata mocy przy 2000-2600obr, Diesel Turbo
Date: Tue, 27 Jul 2010 12:14:22 +0200
Organization: ATMAN
Lines: 29
Message-ID: <i2mbhv$qat$1@node1.news.atman.pl>
References: <i2m7bh$pdv$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.238.176.82
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1280225663 26973 83.238.176.82 (27 Jul 2010 10:14:23
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Jul 2010 10:14:23 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.1.10) Gecko/20100527
Thunderbird/3.0.5
In-Reply-To: <i2m7bh$pdv$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2299596
[ ukryj nagłówki ]W dniu 27.07.2010 11:02, Tomek pisze:
> Witam,
>
> od jakis 200km w mojej Lagunie 1.9d wystepuje dosc szczegolna dolegliwosc.
> Jako ze nie znam sie specjalnie na mechanice nie chcialbym od razu przechodzic
> do moich domyslow - objawy przedstawiaja sie nastepujaco.
>
> Przy spokojnym dodawaniu gazu (1/3 wcisniecia) okolo 2000obr/min silnik
> sprawia wrazenie jakby tracil troche mocy, trwa to sekunde, obroty i predkosc
> dalej rosną i za 2s znowu, dołek sekundowy. I tak az do jakis 2600.
> Całośc sprawia wrażenie mocniejszej lub słabszej 'żabki'. Wystepuje na
> wszystkich biegach. Przy maksymalnym wcisnieciu gazu efekt nie zachodzi/nie
> jest tak wyrazny. Przy kręceniu silnika bez obciążenia nic takiego nie ma miejsca.
>
Wejdź na http://renaultlaguna.pl/forum/
tam wątków z podobnymi problemami jest od groma, w większości prowadzące
do rozwiązania.
Często występują w tym silniku problemy z czujnikiem doładowania i
przewodami do niego dochodzącymi, zaworem regulacji turbiny,
nieszczelnym intercoolerem(dotyczy szczególnie roczniki <2003) ogólnie
nieszczelnością na dolocie, oraz niedomykający się i zasyfiony EGR.
Oczywiście może to być coś innego, poczytaj na tamtym forum, na pewno
coś znajdziesz.
W większości sam możesz tę dolegliwość usunąć, na forum są dostępne
manuale jak i co zrobić.
Powodzenia.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.07.10 12:20 Tomek
- 27.07.10 12:22 Rafał
- 27.07.10 12:28
- 27.07.10 12:34 Rafał
- 27.07.10 12:55 Michał \"HoMMeR\" Paszek
- 27.07.10 13:07
- 28.07.10 10:35 n...@o...pl
- 28.07.10 10:35 n...@o...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-26 Zasilacz USB na ścianę.
- 2025-02-26 Błonie => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-26 Zielonka => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-26 Warszawa => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-26 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-26 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-26 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-26 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=
- 2025-02-26 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-02-26 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2025-02-26 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-26 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-26 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-26 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-02-26 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=