-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
From: Rafał <r...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pulsacyjna utrata mocy przy 2000-2600obr, Diesel Turbo
Date: Tue, 27 Jul 2010 12:14:22 +0200
Organization: ATMAN
Lines: 29
Message-ID: <i2mbhv$qat$1@node1.news.atman.pl>
References: <i2m7bh$pdv$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.238.176.82
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1280225663 26973 83.238.176.82 (27 Jul 2010 10:14:23
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Jul 2010 10:14:23 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.1.10) Gecko/20100527
Thunderbird/3.0.5
In-Reply-To: <i2m7bh$pdv$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2299596
[ ukryj nagłówki ]W dniu 27.07.2010 11:02, Tomek pisze:
> Witam,
>
> od jakis 200km w mojej Lagunie 1.9d wystepuje dosc szczegolna dolegliwosc.
> Jako ze nie znam sie specjalnie na mechanice nie chcialbym od razu przechodzic
> do moich domyslow - objawy przedstawiaja sie nastepujaco.
>
> Przy spokojnym dodawaniu gazu (1/3 wcisniecia) okolo 2000obr/min silnik
> sprawia wrazenie jakby tracil troche mocy, trwa to sekunde, obroty i predkosc
> dalej rosną i za 2s znowu, dołek sekundowy. I tak az do jakis 2600.
> Całośc sprawia wrażenie mocniejszej lub słabszej 'żabki'. Wystepuje na
> wszystkich biegach. Przy maksymalnym wcisnieciu gazu efekt nie zachodzi/nie
> jest tak wyrazny. Przy kręceniu silnika bez obciążenia nic takiego nie ma miejsca.
>
Wejdź na http://renaultlaguna.pl/forum/
tam wątków z podobnymi problemami jest od groma, w większości prowadzące
do rozwiązania.
Często występują w tym silniku problemy z czujnikiem doładowania i
przewodami do niego dochodzącymi, zaworem regulacji turbiny,
nieszczelnym intercoolerem(dotyczy szczególnie roczniki <2003) ogólnie
nieszczelnością na dolocie, oraz niedomykający się i zasyfiony EGR.
Oczywiście może to być coś innego, poczytaj na tamtym forum, na pewno
coś znajdziesz.
W większości sam możesz tę dolegliwość usunąć, na forum są dostępne
manuale jak i co zrobić.
Powodzenia.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.07.10 12:20 Tomek
- 27.07.10 12:22 Rafał
- 27.07.10 12:28
- 27.07.10 12:34 Rafał
- 27.07.10 12:55 Michał \"HoMMeR\" Paszek
- 27.07.10 13:07
- 28.07.10 10:35 n...@o...pl
- 28.07.10 10:35 n...@o...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-29 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-01-29 Białystok => UX Designer <=
- 2025-01-29 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-29 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-29 Zdalny podpis
- 2025-01-29 Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 2025-01-29 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-29 Prawo jak je [nie]rząd rozumie.
- 2025-01-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-29 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-28 Ściąganie hasła frezem
- 2025-01-28 Rok 1973
- 2025-01-28 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2025-01-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=