-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!
feeder.news-service.com!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.
242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!u
nt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.PO
STED!not-for-mail
Date: Wed, 05 Jan 2011 15:39:46 +0100
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pug 407SW 2.0HDi - jaką maks przyczepę może ciągać?
References: <4d2472cd$1@news.home.net.pl> <ig1sf2$8ou$1@inews.gazeta.pl>
<1...@j...googlegroups.com>
<ig1ugu$f58$1@inews.gazeta.pl>
In-Reply-To: <ig1ugu$f58$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 12
Message-ID: <4d2482b0$0$2458$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 195.117.8.7
X-Trace: 1294238384 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2458 195.117.8.7:16619
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2339976
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-01-05 15:16, Marek P. pisze:
> "Kategoria B+E uprawnia do kierowania pojazdem o DMC nie przekraczającej 3,5
> t . Rzeczywista masa całkowita przyczepy ciągniętej przez samochód osobowy o
> DMC nie przekraczającej 3,5 t nie może przekraczać rzeczywistej masy
> całkowitej pojazdu ciągnącego, co wynika z art. 62, ust. 1, pkt. 1 PoRD.
W przypadku hamulca najazdowego DMC holownika musi być jeszcze 1.33x
większa niż DMC przyczepy.
I w przypadku osobówek o DMC około 2000kg, kategoria B+E daje bardzo
niewiele.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.01.11 16:06 Marek P.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
Najnowsze wątki
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka
- 2025-03-21 Samochody na wodę
- 2025-03-20 miszczowie parkowania
- 2025-03-20 "Wuj dobra rada" z KDAB rozważa: Choosing the Right Programming Language for Your Embedded Linux Device
- 2025-03-21 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-21 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-03-21 Wrocław => SOC Tech Leader <=
- 2025-03-21 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-21 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-03-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-21 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-03-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-03-21 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-21 Re: Co po KK-200? (Przypadki szczególne ponad 15 lat) [Islandzka matka/ministra ustąpiła]