  • 71. Data: 2010-09-22 10:26:01
    Temat: Re: Pug 308 vs. Renia Megane
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Massai

    > To nie jest przepaść.
    > Jak ktos kupuje tego typu nowy samochód, czyli zabawkę, to mu zazwyczaj
    > ganc pomada czy płaci 200k czy 400k.

    Co Ty za głupoty opowiadasz. STI to usportowiony kompakt, GT-R to
    sportowe coupe z krwi i kości, dwukrotnie droższe od STI. Te auta mają ze
    sobą wspólnego tyle co Logan z Passatem.

    --
    ignorance is bliss

  • 72. Data: 2010-09-22 10:29:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości news:

    > pisze z piana na ustach

    Zgadza się - Twoje wypociny to nic innego jak piana.

    > ja nadal uwazam, ze jest to niczym nie wyrozniajace sie, zrobione tak
    > sobie auto z dalekiej azji zrobione pod europejczykow,

    Poniekąd nawet masz rację.
    Wyróżnia go głównie solidność, czyli rzecz którą ciężko dostrzec oglądając
    auto w salonie, choć już wtedy widać niektóre mocne strony jak miękkie
    plastiki na desce (nie jest to normą w kompaktach niestety, nawet autor
    wątku już ten temat poruszał), niską cenę czy długą gwarancję.

    Po prostu jest bardzo dobrym przypadkiem w kategorii jakość/cena.
    O ile nie najlepszym cały czas, jak ja kupowałem tak właśnie było i się nie
    zawiodłem.
    Czego niestety nie mogę powiedzieć o francuskim konkurencie.

    > Sianie przez ciebie propagandy ceedowej zakrawa juz na obsesje

    To nie jest propaganda, tylko cena faktów, a obsesje to masz Ty, nie mogąc
    ścierpieć że ktoś chwali samochód z którego jest zadowolony.
    Ty swojego nie chwalisz, więc albo jesteś z niego niezadowolony, albo jesteś
    wiecznym malkontentem, stąd nie jesteś w stanie zrozumieć o co chodzi.

    -
    > wystarczy gdzies wspomniec ta marke (lub renault) - pojawiasz sie jak spod
    > ziemi.

    Zapewne powinienem chwalić Renault, które sprzedało mi bubla, a ganić Kię
    która sprzedała mi bardzo dobre auto?
    Wybacz, ale ja Twojej pokręconej logiki nie zamierzam stosować.
    Jak ci się nie podoba, że ktoś pisze o swoich spostrzeżeniach - nie czytaj,
    nie ma obowiązku.

    > Mam bardzo dziecinna powierzchownosc

    Niestety.

  • 73. Data: 2010-09-22 11:18:09
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <k...@b...pl>

    W dniu 10-09-22 00:14, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "monse1" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie rozśmieszaj mnie bo zajadów dostanę.
    > Ciężka noga, z takim pierdzidełkiem w całkiem dużym aucie i takie spalanie?

    Kup, pojeździj, sam się przekonaj.
    1.5dci są znane z abstynencji (nie dotyczy Stasia Podróżnika i innych
    traktujących gaz na zasadzie 0-1). Sam takiego szukałem w budzie M2, ale
    używanego. Niestety Pug trafił się pierwszy z wartych wogóle uwagi.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław; GG:291246; skype:kenickie_pl

  • 74. Data: 2010-09-22 12:19:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    żytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <k...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Kup, pojeździj, sam się przekonaj.
    > 1.5dci są znane z abstynencji

    Kuzyn miał 1.5dci, razem jechaliśmy do Bułgarii, ja Megane kombi 1.6 16v on
    Megane htb z dieslem.
    Też opowiadał że mu się w 5l mieści.
    Tyle że na trasie, jak miał za mną jechać, ni cholery nie chciała mu się w 6
    zmieścić.
    A jechaliśmy dość wolno, bo głównie za nim czekałem.
    Więc bajeczki jak to jeszcze cięższe auto, ze słabszym silnikiem który
    trzeba mocniej cisnąć pali jeszcze mniej niż jemu i to podobno przy ciężkiej
    nodze, to można dzieciom na dobranoc opowiadać.

    Owszem - potrafi tyle spalić jak ktoś się będzie o to starał, ja sam kiedyś
    wmieściłem się ceedem w 4,5 l, ale to było na trasie i z minimalnym użyciem
    gazu.
    Nie będą nawijał, że mi auto pali 4,5 l, skoro średnio pali 2 l więcej.

  • 75. Data: 2010-09-22 13:25:56
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <k...@b...pl>

    W dniu 10-09-22 12:19, Cavallino pisze:

> [...]
    > Owszem - potrafi tyle spalić jak ktoś się będzie o to starał, ja sam
    > kiedyś wmieściłem się ceedem w 4,5 l, ale to było na trasie i z

    Ja testowo pojechałem ze znajomym do Krakowa, jego Meganką 1.5dci 100KM
    (czy 105, jakoś tak, napewno nie 85KM). Jazda umówiona kolegi z jego
    znajomym kierowcą ciężarówki - czytaj: tempomat na 90km/h i jazda za
    ciężarówką (komunikacja między kierowcami przez CB). W aucie my dwaj,
    plus bagażnik zajęty dwoma dość rozbudowanymi komputerami (na oko jakieś
    60kg bagażu)
    Tankowanie na Orlenie na Bielanach Wrocławskich i odrazu start.
    Tankowanie w Krakowie zaraz na pierwszej stacji. Wynik - spalanie
    2.9/100km (nawet niech błąd wynosi 0,5L to i tak wynik mocno pozytywny).
    W drodze powrotnej, pod moją nogą (tempomat na 120km/h z wciskaniem gazu
    w celu wyprzedzenia wolniejjeźdźców) spalił 4,2.
    Po mieście temu znajomemu nie chciała przekroczyć 6,5/100 pomimo
    sakramenckich wrocławskich korków. Mi raz spaliła jakieś 7,5 wg
    komputera, jak chciałem sprawdzić jej spalanie przy jeździe po ścisłym,
    przytkanym centrum.

  • 76. Data: 2010-09-22 13:31:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <k...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jak chciałem sprawdzić jej spalanie przy jeździe po ścisłym, przytkanym

    I to są wartości, w które spokojnie można uwierzyć.
    A nie w średnio 4,8 czy niewiele ponad 5.

  • 77. Data: 2010-09-22 13:38:26
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <k...@b...pl>

    W dniu 10-09-22 13:31, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <k...@b...pl> napisał w
    > wiadomości news:

    > I to są wartości, w które spokojnie można uwierzyć.
    > A nie w średnio 4,8 czy niewiele ponad 5.

    Czyżbyś nie wierzył w te 2.9? :>

  • 78. Data: 2010-09-22 13:42:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Czyżbyś nie wierzył w te 2.9? :>

    Oczywiście że wierzę, jazda w tunelu aerodynamicznym ponoć czyni cuda.
    Nie wierzę w średnie spalania rzędu 4-5 l przy ciężkiej nodze.

  • 79. Data: 2010-09-22 14:19:32
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia 22 Sep 2010 08:26:01 GMT, to napisał(a):
    > begin Massai
    > Co Ty za głupoty opowiadasz. STI to usportowiony kompakt, GT-R to
    > sportowe coupe z krwi i kości, dwukrotnie droższe od STI. Te auta mają ze
    > sobą wspólnego tyle co Logan z Passatem.

    Ależ mają dużo wspólnego. Kupuje się je wyłącznie dla zabawy :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 80. Data: 2010-09-22 14:27:34
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 21 Sep 2010 19:41:40 +0200, Pan Piskorz napisał(a):
    > IMHO nowa kia sportage oraz hyundai ix35 wyglądają lepiej i są
    > nowocześniejszymi autami, przy tym wyraźnie tańszymi.

    Nie wiem jak nowa sportage, ale poprzednia w wersji z kratką ma masakrycznie
    mały bagażnik :) Gabarytowo porównywalny z tym w Hyundai Getz...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944