    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pug 308 vs. Renia Megane
    Date: Tue, 21 Sep 2010 16:04:45 +0200

    Cavallino pisze:

    > Nie Renault, tylko jego klienci, którzy mieli wątpliwom przyjemność
    > zakupić wersje beta jego samochodów.
    > I nie zbankrutować, tylko stracić sporo kasy, będąc zmuszonym do
    > sprzedaży po kilku latach, autem którym można jeździć kolejnych kilka,
    > gdyby zostało prawidłowo wykonane.

    w obecnej wiosce globalnej jeden katastrofalnie zly wyrob pociaga za
    soba cala lawine
    Lawina nie zeszla.

    > Dokładnie tak.
    > Dopóki Renault mi tej straty nie wyrówna, ani przez chwilę nie będę
    > nikomu polecał jego produktów.

    idac tym tropem powinienem kazdemu odradzac zakup forda 'skarbonki' -
    nie odradzam, bo zakladam, ze zle trafilem (do forda sie zrazilem, ale
    to nie oznacza, ze mam go komus obrzydzac - tym bardziej, ze ten model
    juz nie produkowany)

    > No to nie powinieneś mieć trudności z wymienianką.

    nie - ja chcialbym abyc pokazal na konkretnych przykladach, ktore
    niezbicie powiedza, ze Kia Ceed jest wykonana ponadprzecietnosc w swej
    klasie, ktora to nakazuje by kazdy klient byl zachwycony i z mila checia
    siegal po portfel lub karte kredytowa.
    Ja twierdze, ze nie jest, Ty, ze jest - wiec prosze, udowodnij na
    konkretnych przykladach.

    > Nie kłam.
    > Napisałeś że jest źle wykonany.
    > Odpowiedz więc na pytanie - na czym polega ta zła jakość wykonania?

    > Nie łżyj tak perfidnie.
    > To Ty pisałeś o złej jakości, a ja tylko zaprzeczyłem.
    > W tym aucie nic wyjątkowego nie ma, wszystko jest takie jak być powinno
    > w tej klasie aut.
    > Problem w tym, że to nie jest reguła - stąd wysoko oceniam to, że Kii
    > się udało.

    a widziasz - jednak emocje juz goruja.
    Tamto slowo, ktorego uzylem bylo celowym zabiegiem (dodatkowo specjalnie
    podkreslilem je *gwiazdkami*) - sprowokowalem Cie, co dowodzi, ze jestes
    mocno zwiazany emoconalnie z posiadanymi rzeczami - w tym przypadku Ceedem.
    A dalej idac, nie nalezy Twoich osodow traktowac serio i bezkrytycznie,
    gdyz (co nie jest wcale odosobnione) 'kazda sroka swoj ogonek chwali'.

    > Nie jestem z nim emocjonalnie związany, wręcz przeciwnie - to zwykły
    > dupowóz.
    > Który może zmienię już w tym roku na inny, jeśli okaże się że kratkowozy
    > będą wyprzedawane z dużymi upustami.

    powyzej wykazalem, ze jednak jestes :)

    > Ale wiem czym jeżdżę, wiem czym jeździłem, więc jestem w stanie ocenić
    > co jest złego w tym samochodzie, a co dobrego, na tle konkurencji.
    > Więc nie dam sobie wciskać kitów jakichś sfrustrowanych bolków, którzy
    > nie mogą przeżyć że komuś wyszło jakieś auto, a oni muszą się męczyć w
    > innym, nic z tego nie mają - to wszystko.

    ja tak czuje w kosciach, ze jak bedziesz juz ujezdzal kolejna marke (i
    juz na 90% nie bedzie to Kia - wniosek z Twoich licznych wypowiedzi na
    grupie), Kia bedzie rownie krytykowana jak nieszczesne Renault ;)

    --
    pozdr
    Adam (AL)