  • 11. Data: 2010-12-05 00:56:53
    Temat: Re: Przyznać się, który na dziwki jeździł?
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 4 Dec 2010 11:23:35 +0100, "glang" <g...@o...pl> wrote:

    >w delegacji to nie zdrada :)))

    http://www.youtube.com/watch?v=zdXLYSKnX0c&feature=r
    elated

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 12. Data: 2010-12-05 02:20:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 4 Dec 2010 22:55:04 +0000, Waldek Godel napisał(a):

    > niech pomyślę...

    Lepiej nie, nieprzyzwyczajonym szkodzi!

    --
    ___________ (R)

  • 13. Data: 2010-12-05 09:06:09
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-12-04 23:55, Waldek Godel pisze:

    > niech pomyślę... kto z pms często jeździł z Warszawy na Kraków i ma
    > największą na grupie odrazę do Punto?

    Maszpunto - rotfl :)

    Pozdrawiam !

  • 14. Data: 2010-12-05 14:06:46
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    > Moze sie podmywala gazowana - wtedy pol biedy.

    Niezła akrobacja w Punto. Nawet lodzik to duży wyczyn...

  • 15. Data: 2010-12-05 14:14:54
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-05 14:06, Inead pisze:

    > Niezła akrobacja w Punto. Nawet lodzik to duży wyczyn...

    A jeśli się okaże, że zostałeś poczęty w świeżo nabytym w salonie 126p
    albo Syrence? Do końca życia nie wyjdziesz z podziwu dla własnych
    rodziców. I to tylko przez ówczesne problemy lokalowe społeczeństwa
    polskiego. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 16. Data: 2010-12-06 10:16:40
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:u9llf69k5vfe02cbv9j9hngssjakfqsn0n@4ax.com...

    No i na mrozie też nie zdrada:)

  • 17. Data: 2010-12-07 02:23:18
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Waldek Godel napisał:
    > niech pomyślę... kto z pms często jeździł z Warszawy na Kraków i ma
    > największą na grupie odrazę do Punto?

    OKI. Przyznam bez bicia. To nie było żadne Punto, na żadnych warszawskich
    numerach. Tak się złożyło, że było to auto innej marki, znane na grupie, ale
    nie chciałem smrodu robić koledze z PMS i dlatego co nieco sobie wymyśliłem
    ;)

    Powiem tylko tyle, że było to auto jednego z dziesięciu najbardziej
    aktywnych w tym czasie, oklejonych grupowiczów :)

    Z harcerskim pozdrowieniem,

    Koziołek
    --
    http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2010/02/Pania
    -aptekarke-antybiotyki-plpregierz.html

  • 18. Data: 2010-12-07 08:29:58
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2010-12-07 02:23, Koziołek pisze:

    > Powiem tylko tyle, że było to auto jednego z dziesięciu najbardziej
    > aktywnych w tym czasie, oklejonych grupowiczów :)

    ;)
    I tak ostatnio posucha z oklejonymi autami, po tym wątku to już chyba
    nikt se pms'ki nie nalepi ;)

    A tak bajdełej, jechałem w ostatni piątek z wwy do radomia i stała taka
    bidula na mrozie, naprawdę mi się jej szkoda zrobiło... Gdyby nie to że
    się spieszyłem, to bym zajechał na jakąś stację i jej przywiózł kubek
    gorącej kawy... Co tymi dziewczynami kieruje?

    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 19. Data: 2010-12-07 10:05:37
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 07 Dec 2010 08:29:58 +0100, Krzysiek Niemkiewicz napisał(a):

    > Co tymi dziewczynami kieruje?

    Opiekun.
    ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 20. Data: 2010-12-07 10:08:04
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-07 08:29, Krzysiek Niemkiewicz pisze:
    > Co tymi dziewczynami kieruje?

    W sporej ilości przypadków, jest to jakiś skurwysyn, dumnie zwący się
    "opiekunem".