  • 21. Data: 2010-12-07 11:44:02
    Temat: Re: Przyznać się, który na dziwki jeździł?
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Day Tue, 07 Dec 2010 08:29:58 +0100, Krzysiek Niemkiewicz wrote:

    > gorącej kawy... Co tymi dziewczynami kieruje?

    Alfonsi.
    btw powinny panienki szkodliwe miec za stanie w takiej atmosferze...

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    There are three ways to do something: do it yourself, hire someone

  • 22. Data: 2010-12-07 20:16:26
    Od: Koziołek <d...@X...pl>

    Krzysiek Niemkiewicz napisał:
    > ;)
    > I tak ostatnio posucha z oklejonymi autami, po tym wątku to już chyba nikt
    > se pms'ki nie nalepi ;)

    E tam. Teraz to żony będą dbać, żeby auto męża było oklejone: mniejsze
    prawdopodobieństwo, że chłop pojedzie "na grzyby" ;) Poczekajcie, zaraz się
    zacznie desant małżonek na PMS :)

    Pozdr.,

    Koziołek

    --
    http://przepraszamzacrossposta.blox.pl/2010/11/Piesn
    -Szczurolapa-czyli-jak-wynajac-mieszkanie.html

  • 23. Data: 2010-12-07 20:20:40
    Temat: Re: Przyzna&#230; si&#234;, który na dziwki je&#188;dzi&#179;?
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    Autor postu ma niepełne informacje,z tego co wiem to prostytuki oddają sie za
    pieniądze,a dziwki robią to zupełnie za darmo-czyli gratis.
    Upraszcając:
    Prostytutka=zawód
    Dziwka=hobby
    Pozdro.jack

  • 24. Data: 2010-12-07 20:47:07
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-12-07 08:29, Krzysiek Niemkiewicz pisze:
    > gorącej kawy... Co tymi dziewczynami kieruje?

    no wlasnie tez sie nieraz zastanawialem widzac taka stojaca zielono-siną
    z zimna na -10* mrozie.
    takie leniwe i sie uczyc nie chcialy tylko latwa kasa sie zamarzyla? czy
    moze wyjechaly w poszukiwaniu lepszej pracy i ktos im paszporty pozabieral?

    --
    venioo
    GG:198909

  • 25. Data: 2010-12-07 21:07:54
    Od: "mario" <c...@g...pl>

    Krzysiek Niemkiewicz <[moje_inicjaly]@post.pl> napisał(a):

    > A tak bajdełej, jechałem w ostatni piątek z wwy do radomia i stała taka
    > bidula na mrozie, naprawdę mi się jej szkoda zrobiło... Gdyby nie to że
    > się spieszyłem, to bym zajechał na jakąś stację i jej przywiózł kubek
    > gorącej kawy... Co tymi dziewczynami kieruje?

    "Stoją 3 prostytutki na mrozie i rozmawiaja:
    - Wiecie jest tak zimno, ze oddalabym sie za 10 zl.
    Droga mowi:
    - Ja to bym nawet za 5 zl sie oddala
    A ta trzecia:
    - Ja to bym sie oddala za darmo, byle by miec cos cieplego w buzi..."

    Pozdrawiam
    mario

  • 26. Data: 2010-12-07 21:47:49
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-07 20:20, jack pisze:
    > Autor postu ma niepełne informacje,z tego co wiem to prostytuki oddają sie za
    > pieniądze,a dziwki robią to zupełnie za darmo-czyli gratis.
> [...]

    "Prostytutka to zawód, dziwka to charakter."
    A ta, która wg Ciebie jest dziwką, to nie dziwka tylko nimfomanka. Np.
    Gabrysia Siarzewska.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 27. Data: 2010-12-07 21:55:58
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    > Krzysiek Niemkiewicz <[moje_inicjaly]@post.pl> napisa&#179;(a):

    > "Stoj&#177; 3 prostytutki na mrozie i rozmawiaja:
    > - Wiecie jest tak zimno, ze oddalabym sie za 10 zl.
    > Droga mowi:
    > - Ja to bym nawet za 5 zl sie oddala
    > A ta trzecia:
    > - Ja to bym sie oddala za darmo, byle by miec cos cieplego w buzi..."
    >
    > Pozdrawiam
    > mario
    >
    > --
    > Wys&#179;ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
    Podjezdza radiowóz załadowany policjantami pod panienki i pada pytanie
    -Ile bierzecie??
    -Z przodu 100,z tyłu 150-pada odpowiedz
    -Na to palicjanci siedzący na tylniej kanapie pytają
    A dlaczego zawsze my mamy drozej??
    pozdro.jack

  • 28. Data: 2010-12-07 22:52:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 07 Dec 2010 21:47:49 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > "Prostytutka to zawód, dziwka to charakter."
    > A ta, która wg Ciebie jest dziwką, to nie dziwka tylko nimfomanka. Np.
    > Gabrysia Siarzewska.

    Pomerdałes.
    "Prostytutka to zawód, kurwa to charakter."
    A dziewczyna może być albo dziwką albo nimfomanką. Albo jednym i drugim

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 29. Data: 2010-12-12 09:01:31
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2010-12-05 14:06, Inead pisze:

    > Niezła akrobacja w Punto. Nawet lodzik to duży wyczyn...

    Robiles?
    ;)

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl