  • 11. Data: 2010-02-04 14:13:57
    Temat: Re: Przywiazanie do marki
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-02-04 08:42, gildor pisze:

    > krf, a ja zdawałem na WSK, ale nie ciagnie mnie już do jazdy
    > ekstremalnej i mam lajtowy motocykl.

    ja tez na wuesce, i jesli juz by mie mialo ciagnac, to do wersji dudek!
    szpan wew gminie taki, ze zadna buza, czy inne cholerstwo, nie maja
    szans! ;-)

    echhh.... nostalagia ...

    --
    pozdr
    pj

  • 12. Data: 2010-02-04 14:46:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 4 Lut, 08:42, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > krf, a ja zdawa em na WSK, ale nie ciagnie mnie ju do jazdy
    > ekstremalnej i mam lajtowy motocykl.

    A ja... na Wektorze, to dopiero jest przeżycie. Od prędkości 20 km/h
    czujesz jakby po dupie chodziło ci dwa miliony mrówek.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2010-02-04 15:23:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 04 Feb 2010 15:13:57 +0100, osobnik zwany (pj)
    wystukał:

    > ja tez na wuesce, i jesli juz by mie mialo ciagnac, to do wersji dudek!

    o! to tak jak ja. I nawet nauczyłem ptaszka latać na kursie :)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 14. Data: 2010-02-04 16:21:29
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Tmek" nie wie co to zażyłość:

    > W kilku przypadkach zaobserwowalem cos takeigo. Ludzie zdajacy na prawko
    > na na motocyklu danej marki kupuja pozniej sprzet tez tej marki.

    A co w tym dziwnego? Jakbyś zdawał 12 razy i w końcu kupił se papier na lewo
    to co? Też kupiłbyś pewnikiem motor, który doskonale znasz...

    Zdroofka Johnny

  • 15. Data: 2010-02-04 19:15:07
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Tmek pisze:
    ...>8
    > Ludzie zdajacy na prawko na na motocyklu danej marki kupuja
    > pozniej sprzet tez tej marki.

    Nie potrafie odpowiedziec - uczylem sie i zdawalem na WFM 125 a tego pod
    koniec lat 60. (jak mnie bylo juz stac) za cholere nie dalo sie kupic :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvewe

  • 16. Data: 2010-02-04 20:53:35
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 03.02.2010 23:43, Tmek pisze:
    > Popularna to dewiacja? Bo czasem moze byc przewlekla.

    Tylko Honda!!

    --
    pozdr
    nalesnik

  • 17. Data: 2010-02-05 00:04:02
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "Tmek", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    > Ludzie zdajacy na prawko na
    > na motocyklu danej marki kupuja pozniej sprzet tez tej marki.
    > Popularna to dewiacja?

    Niekoniecznie - uczyłem się na Romecie Z125 (przy prędkościach dochodzących
    do 80 km/h luzowały mi się plomby od drgań, jakoś nie darzyłem go
    szczególnym uwielbieniem), zdawałem na Suzi GN (GDZIE JEST XHEJN TEN
    LUZ???, czyli teraz poszukamy sobie biegu, a egzaminator się trochę
    prześpi), a zanabyłem po tym wszystkim Yamahę.

    Piotr Mockałło
    Czarna Dama XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 18. Data: 2010-02-05 06:55:47
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    (pj) pisze:

    > ja tez na wuesce, i jesli juz by mie mialo ciagnac, to do wersji dudek!
    > szpan wew gminie taki, ze zadna buza, czy inne cholerstwo, nie maja
    > szans! ;-)
    >
    > echhh.... nostalagia ...

    tak se teraz pomyślałem, że ta WSK była czarna. hmm...

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5