  • 1. Data: 2010-02-03 22:43:55
    Temat: Przywiazanie do marki
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Witam

    Istnieje cos takiego jak przywiazanie do marki? Ale chodzi mi specyficzne o
    przywiazanie pierwszego kontaktu.

    W kilku przypadkach zaobserwowalem cos takeigo. Ludzie zdajacy na prawko na
    na motocyklu danej marki kupuja pozniej sprzet tez tej marki.
    Popularna to dewiacja? Bo czasem moze byc przewlekla.

    pozdro
    Tmek

  • 2. Data: 2010-02-04 04:34:34
    Temat: Re: Przywiazanie do marki
    Od: AlF <s...@g...com>

    Tmek wrote:
> [...]
    > na motocyklu danej marki kupuja pozniej sprzet tez tej marki.
    > Popularna to dewiacja? Bo czasem moze byc przewlekla.

    cos w tym jest - u mnie, prawko na enduro Yamahy, potem Yamaha, Honda i
    Yamaha.

  • 3. Data: 2010-02-04 05:20:33
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    Tmek wrote:

    > W kilku przypadkach zaobserwowalem cos takeigo. Ludzie zdajacy na prawko na
    > na motocyklu danej marki kupuja pozniej sprzet tez tej marki.
    > Popularna to dewiacja? Bo czasem moze byc przewlekla.

    No pewno.
    Jeździłem civikiem, a że fajny był i się nie chciał psuć, więc przy
    zakupie 2oo też była hąda. A jazdy kursowe miałem na kawach i yamahach.
    Jeśli będę zmieniał, to pewnie na coś większego, ale tej samej marki ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.

  • 4. Data: 2010-02-04 06:14:40
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Tmek" napisał:
    > W kilku przypadkach zaobserwowalem cos takeigo. Ludzie zdajacy na prawko
    > na na motocyklu danej marki kupuja pozniej sprzet tez tej marki.
    > Popularna to dewiacja? Bo czasem moze byc przewlekla.

    No ja zdawalem prawko na WFM ale juz ich cholera nie produkuja
    wiec sie mecze na Hondzie.
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 5. Data: 2010-02-04 07:18:16
    Od: LukeB <g...@o...pl>

    Jest cos takiego. To proste. Czlowiek kupil motocykl jakiegos
    producenta i sprawia sie bez zarzutu - kupuje nastepny od tego samego
    producenta - bo ma do niego zaufanie i liczy, ze rowniez bedzie
    bezawaryjny. Albo podobaja mu sie rozwiazania stosowane przez
    producenta. Dewiacja moze byc przewlekla.

    --
    Lukasz B
    Trampek 650, WAW

  • 6. Data: 2010-02-04 07:42:10
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Sybi pisze:

    > No ja zdawalem prawko na WFM ale juz ich cholera nie produkuja
    > wiec sie mecze na Hondzie.

    krf, a ja zdawałem na WSK, ale nie ciagnie mnie już do jazdy
    ekstremalnej i mam lajtowy motocykl.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 7. Data: 2010-02-04 07:49:22
    Od: falco <m...@w...pl>

    Sybi pisze:

    > No ja zdawalem prawko na WFM ale juz ich cholera nie produkuja
    > wiec sie mecze na Hondzie.

    Siema,

    hehehe... a ja zdawałem (się męczyłem*) ;) na Hondzie, ale miała za dużo
    plastiku, więc kupiłem Babcię Jawcię 175 356 '58... ;)

    * męczyłem się wyglądem i dźwiękiem, bo sama jazda sprawiała mi dużą
    przyjemność, więc od pewnego czasu znów rozglądam się za 1 z 4, ale
    tylko klasykiem... ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175
    Jagermeister 1.6+kilka koników...

  • 8. Data: 2010-02-04 11:34:43
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > na na motocyklu danej marki kupuja pozniej sprzet tez tej marki.
    > Popularna to dewiacja? Bo czasem moze byc przewlekla.

    psychologia działa, chodzi o to by przywiązać człowieka jakoś do marki,
    później już działa podświadomość,
    na przykładzie 4oo (bo ten znam osobiście) mogę Ci powiedzieć, że jest
    straszna presja cenowa dla wszelkich WORD-ów, szkół jazdy, które dostają
    oferty importerów/dealerów po cenach wręcz dumpingowych,
    później gdy już ktoś zdobędzie prawko to rozglądając się w ofertach kupna
    najpierw sięgnie po ten produkt który zna,
    brat

  • 9. Data: 2010-02-04 12:09:12
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    LukeB wrote:
> [...]
    > bezawaryjny. Albo podobaja mu sie rozwiazania stosowane przez
    > producenta. Dewiacja moze byc przewlekla.

    Ano, przewlekla jak cholera.
    Osobiscie nie podchodzia mi np guziki w hondzie majac doczynienia z
    yamahowymi.
    hehe

    pzdr
    Tmek

  • 10. Data: 2010-02-04 13:17:21
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    bratPit[pr] pisze:

> [...]
    > później gdy już ktoś zdobędzie prawko to rozglądając się w ofertach
    > kupna najpierw sięgnie po ten produkt który zna,

    Tego na ulicach nie widze (aut jasiów kowalskich), za to widac że firmy
    szkoleniowe (poczynając od najsilniejszych) szybciutko zmieniają auta z
    Opla na Mitsu, bo WORD tak zmienił. Żeby kursantów nie stressować, takei
    czasy.

    Tymczasem co sam sobie NAJBARDZIEJ cenię to że na kursie 'A' jeździłem
    na róznych maszynkach (np. gdy identyczna z WORD-em Yamaha złapała kapcia)