  • 11. Data: 2011-03-11 09:55:46
    Temat: Re: Przytarcie na parkingu - wiem kto
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Świątynię ci obili?
    > Pozostawiłeś ją samopas bez ochrony w złym miejscu?
    > Nastolatka w środku nie bylo? Gdzie był szofer, gdzie ochroniarz?
    > Wywaliłeś na zbity pysk?
    > Sam jesteś sobie winien i jeszcze pysk otwierasz jaka krzywda ci sie
    > stała.
    > Wrąb swoją światynią w samochód sasiada, to ci ulży
    > Potem sobie napraw i wypnij się na somsiada mjak on na ciebie
    Jak to bylo? Chyba jakos tak:
    "Czasem lepiej sie nie odzywac i udawac madrego niz sie odezwac i rozwiac
    wszystkie waqtpliwosci."
    Cos w ten desen ...

    DJ

  • 12. Data: 2011-03-11 15:16:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 10 Mar 2011 21:56:05 -0000, w <ilbhea$s02$1@inews.gazeta.pl>, "G Nowak"
    <g...@g...com> napisał(-a):

    > Potem z tym zdjeciem pojdziesz na palownie a oni na to - wypchaj sie pan z
    > tym nielegalnie zebranym dowodem ;)

    Do sprawy cywilnej zdanie policji jest obojętne :).

  • 13. Data: 2011-03-14 22:42:10
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-03-10 17:43, MM pisze:

    > Zrób zdjęcia, jak sąsiad będzie na NIE, to udaj się do wydziału
    > drogówki, złóż zeznanie, pokaż zdjęcia i poproś o udostępnienie
    > nr polisy.

    Głupi jesteś. Nr polisy dostaniesz w 5 minut bez wychodzenia z
    mieszkania.

    > Po ok miesiącu dostaniesz numerek i dzwonisz do
    > ubezpieczyciela... jak dobrze pójdzie.

    A żona napier*&ala pedałami, żebyś miał prąd na pisanie takich
    kretynizmów ?

    6008