eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaPrzyszlosc energetykiRe: Przyszlosc energetyki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: bartekltg <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Przyszlosc energetyki
    Date: Thu, 08 May 2014 13:29:05 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 23
    Message-ID: <lkfpq2$5oo$1@node2.news.atman.pl>
    References: <1fgocmsegz067.udyspuzf7nlm$.dlg@40tude.net>
    <d...@g...com>
    <lk14ul$jij$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <lk3oal$71c$1@node2.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <lk61i6$dug$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <lk63cj$fuo$1@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <lk65hv$ifc$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <4omngkhowkx8.1qjo3pgzfu64n$.dlg@40tude.net>
    <lk6guu$vda$1@node2.news.atman.pl>
    <c8m8me1d7zr1.ochc221cw59a$.dlg@40tude.net>
    <lkcngq$knf$1@speranza.aioe.org>
    <d...@g...com>
    <536a20f4$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>
    <lkd8pd$jg8$1@node2.news.atman.pl>
    <536b1e67$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
    <lkfobs$43e$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 89-73-81-145.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1399548546 5912 89.73.81.145 (8 May 2014 11:29:06 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 May 2014 11:29:06 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.5.0
    In-Reply-To: <d...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:33628
    [ ukryj nagłówki ]

    On 08.05.2014 13:16, Konrad Anikiel wrote:
    > On Thursday, 8 May 2014 13:04:27 UTC+2, bartekltg wrote:
    >>>> Sďż˝ koncepcyjne plany rejsowego(!) samolotu o przelotowej
    >>>> 30km:)
    >
    > Koncepcyjnych planów jest jak psów, np. amerykański S-512 albo ruski
    > Tu-444. Nikt nie podaje konkretnej wysokości przelotowej, bo to
    > wszystko z czapy. Znajdzie się inwestor, zaczną projektować na
    > poważnie.

    Oczywiście racja, dlatego nazwałem je koncepcyjnymi.

    Do naszej dyskusji nie musimy ich budować. Pojawiły
    się w kontekście zastanawiania, do jakiej wysokości
    silnik używający powietrza atmosferycznego jest
    użyteczny. Skoro rzucają tymi 20-30km, to zapewne
    proste szacowanie zrobili, że we wlot wpadnie im
    wystarczająco powietrza, by pokonać zgrubnie oszacowane
    opory.

    pzdr
    bartekltg

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: