-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: bartekltg <b...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Subject: Re: Przyszlosc energetyki
Date: Thu, 08 May 2014 13:29:05 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 23
Message-ID: <lkfpq2$5oo$1@node2.news.atman.pl>
References: <1fgocmsegz067.udyspuzf7nlm$.dlg@40tude.net>
<d...@g...com>
<lk14ul$jij$1@node2.news.atman.pl>
<5...@g...com>
<lk3oal$71c$1@node2.news.atman.pl>
<f...@g...com>
<lk61i6$dug$1@node2.news.atman.pl>
<d...@g...com>
<lk63cj$fuo$1@node2.news.atman.pl>
<b...@g...com>
<lk65hv$ifc$1@node2.news.atman.pl>
<1...@g...com>
<4omngkhowkx8.1qjo3pgzfu64n$.dlg@40tude.net>
<lk6guu$vda$1@node2.news.atman.pl>
<c8m8me1d7zr1.ochc221cw59a$.dlg@40tude.net>
<lkcngq$knf$1@speranza.aioe.org>
<d...@g...com>
<536a20f4$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>
<lkd8pd$jg8$1@node2.news.atman.pl>
<536b1e67$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
<lkfobs$43e$1@node2.news.atman.pl>
<d...@g...com>
NNTP-Posting-Host: 89-73-81-145.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1399548546 5912 89.73.81.145 (8 May 2014 11:29:06 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 8 May 2014 11:29:06 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.5.0
In-Reply-To: <d...@g...com>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:33628
[ ukryj nagłówki ]On 08.05.2014 13:16, Konrad Anikiel wrote:
> On Thursday, 8 May 2014 13:04:27 UTC+2, bartekltg wrote:
>>>> Sďż˝ koncepcyjne plany rejsowego(!) samolotu o przelotowej
>>>> 30km:)
>
> Koncepcyjnych planów jest jak psów, np. amerykański S-512 albo ruski
> Tu-444. Nikt nie podaje konkretnej wysokości przelotowej, bo to
> wszystko z czapy. Znajdzie się inwestor, zaczną projektować na
> poważnie.
Oczywiście racja, dlatego nazwałem je koncepcyjnymi.
Do naszej dyskusji nie musimy ich budować. Pojawiły
się w kontekście zastanawiania, do jakiej wysokości
silnik używający powietrza atmosferycznego jest
użyteczny. Skoro rzucają tymi 20-30km, to zapewne
proste szacowanie zrobili, że we wlot wpadnie im
wystarczająco powietrza, by pokonać zgrubnie oszacowane
opory.
pzdr
bartekltg
Następne wpisy z tego wątku
- 08.05.14 13:49 Konrad Anikiel
- 08.05.14 14:13 bartekltg
- 08.05.14 14:55 Konrad Anikiel
Najnowsze wątki z tej grupy
- most kilometrowy
- kladka Zagorze
- zapora Zagorze
- Rodzaj przekładni planetarnej z
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
Najnowsze wątki
- 2025-01-05 Rozkręcają się
- 2025-01-04 pozew za naprawę sprzętu na youtube
- 2025-01-04 gasik
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF