-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!ecngs!feeder2.ecngs.de!212.27.60.7.MISMATCH
!feeder1-1.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx01.iad01.newshosting.co
m!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-
01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
References: <1fgocmsegz067.udyspuzf7nlm$.dlg@40tude.net>
<ljtcg9$peq$1@node2.news.atman.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<ljvt3t$a3k$1@node2.news.atman.pl>
<4...@g...com>
<lk0b7u$ofs$1@node2.news.atman.pl>
<d...@g...com>
<lk14ul$jij$1@node2.news.atman.pl>
<5...@g...com>
<lk3oal$71c$1@node2.news.atman.pl>
<f...@g...com>
<lk61i6$dug$1@node2.news.atman.pl>
<d...@g...com>
<lk63cj$fuo$1@node2.news.atman.pl>
<b...@g...com>
<lk65hv$ifc$1@node2.news.atman.pl>
<1...@g...com>
<4omngkhowkx8.1qjo3pgzfu64n$.dlg@40tude.net>
<lk6guu$vda$1@node2.news.atman.pl>
<c8m8me1d7zr1.ochc221cw59a$.dlg@40tude.net>
<lkcngq$knf$1@speranza.aioe.org>
<d...@g...com>
In-Reply-To: <d...@g...com>
Subject: Re: Przyszlosc energetyki
Date: Wed, 7 May 2014 14:02:57 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 19
Message-ID: <536a20f4$0$2146$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.10.108.135
X-Trace: 1399464180 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2146 83.10.108.135:54131
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:33619
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Konrad Anikiel" napisał w wiadomości
>O właśnie! Im szyciej latasz tym więcej powietrza nałapiesz. Dlatego
>liczba Macha jest miarodajną choć nie absolutną miarą prędkości w
>lotnictwie.
No policzmy ... niech rakieta lapie slup powietrza 5m srednicy. 20m^2
przekroju, powiedzmy 10km dlugosci.
To by wazylo tu na dole jakies 250 ton. Z czego 50t tlenu.
Ale na 20km juz tylko 2.5t
Ile Bartek pisal - 1700t cieklego tlenu sie zuzywa ?
To chyba tlumaczy czemu sie nie dodaje takiego silnika, szczegolnie ze
dodanie na pewno wiazaloby sie z dodatkowym ciezarem ...
a w dodatku nie wiem czy zawartosc azotu nie przeszkadza...
A SR -71 owszem, lata na 25km, ale ciag jesli dobrze licze ma ~30t.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 07.05.14 14:18 Jarosław Sokołowski
- 07.05.14 14:26 bartekltg
- 07.05.14 14:27 bartekltg
- 07.05.14 15:46 Jarosław Sokołowski
- 08.05.14 08:04 Marcin N
- 08.05.14 09:16 J.F.
- 08.05.14 13:04 bartekltg
- 08.05.14 13:16 Konrad Anikiel
- 08.05.14 13:29 bartekltg
- 08.05.14 13:49 Konrad Anikiel
- 08.05.14 14:13 bartekltg
- 08.05.14 14:55 Konrad Anikiel
Najnowsze wątki z tej grupy
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
- Test samoodkręcania nakrętek
- Budowlańcy pomóżcie
- wyciskanie/odlewanie hdpe. Co ma sens?
- Pomysł na czujnik przeciążenia siłownika.
- dokładne poziomowanie
- Kije trekkingowe tuning
- Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa
- 2024-11-09 Warszawa => Sales Executive <=
- 2024-11-09 Wrocław => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-09 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-09 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-10 TVN donosi: Obywatelskie zatrzymanie policjanta (nie na służbie)
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=