  • Data: 2012-06-28 23:27:08
    Temat: Re: Przykro to mówić, ale jednak kierowcy BMW, to debile ....
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 27.06.2012 megrims <m...@i...pl> napisał/a:

    > Czasem można trafić gościa, który jedzie tak pełen laczek, potem on stoi
    > na czerwonym, a jak ja pomalutku dojeżdżam sąsiednim pasem (o ile taki
    > jest) to robi się zielone i uważając na spóźnialskich rowerzystów
    > i zakochaną młodzież przetaczam się przez skrzyżowanie/pasy.

    Mina kierowcy (nomen-omen) BMW X5 objechanego w ten sposób nastoletnią
    astrą I - bezcenna. Fakt, miał pecha, miałem takie dwa tygodnie, gdzie
    pedały gazu i hamulca miały w zasadzie tylko dwie pozycje, silniczek 1,4
    spalał ponad czternaście litrów, a do jazdy po mieście prawie
    wystarczały dwa pierwsze biegi...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewsi