  • 1. Data: 2010-01-13 10:49:49
    Temat: Przygotowanie dwoch stronek WWW
    Od: "gratek" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Potrzebuje kogos do zrobienia 2 prostych stronek po angielsku. Jedna dla
    sklepow z kosmetykami moze byc na wzor http://corner.nazwa.pl/kwaku/folio/web/
    cosmo.jpg. Druga dla szkoly jezykowej moze byc na wzor http://www.digart.pl/
    zoom/4616066/IQ_Consulting.html tylko troche kolor sie podkreci. Musi byc
    jakis cms do tego bo inaczej sobie ludzie nie poradza i jakis maly flash np.
    w menu albo na zdjeciach. Szczegoly dosle jeszcze na maila zainteresowanym.
    Place 500pln za sztuke. Czyli za dwie zgarniasz 1000zł. Dobrze jakby jakis
    serwer do tego byl. Oferty z portfolio przesylajcie na g...@g...com.

  • 2. Data: 2010-01-13 11:04:45
    Temat: Re: Przygotowanie dwoch stronek WWW
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 13 Jan 2010 10:49:49 +0000 (UTC), gratek napisał(a):

> [...]
    > Place 500pln za sztuke. Czyli za dwie zgarniasz 1000zł. Dobrze jakby jakis

    Ale zera Ci tam nie zjadło przy tych cenach? ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 3. Data: 2010-01-13 11:13:09
    Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@C...wp.pl>

    Kapsel pisze:

    > Ale zera Ci tam nie zjadło przy tych cenach? ;)

    Hyh, też chciałam o to samo zapytać... :)
    1000 PLN to ledwo na projekt graficzny jednej strony starczy...

    BTW, jakieś 5 lat temu poważnie rozważałabym taką propozycję, a teraz
    parskam kawą na monitor... :)

    --
    Bastet_Milo
    hekate-design.pl

  • 4. Data: 2010-01-13 13:02:10
    Od: "gratek" <g...@W...gazeta.pl>

    Wy sie smiejecie a ja juz mam 2 powazne ofery od osob ktore chca sobie latwo
    i przyjemnie zarobic. Nie rozumiem waszego podejscia stronke kazdy zrobi bo
    to zadna filozofia za 1000zl to beda sie bic o takie zlecenie.

  • 5. Data: 2010-01-13 13:09:34
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please>

    On Wednesday 13 January 2010 14:02, gratek wrote:
    > Wy sie smiejecie a ja juz mam 2 powazne ofery od osob ktore chca sobie
    > latwo i przyjemnie zarobic. Nie rozumiem waszego podejscia stronke kazdy
    > zrobi bo to zadna filozofia za 1000zl to beda sie bic o takie zlecenie.

    Skoro to takie proste, to dlaczego sam sobie tych stron nie zrobisz? Masz
    wtedy tą swoją "przyjemność" + 1000 PLN w kieszeni. :-D

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste

  • 6. Data: 2010-01-13 13:16:43
    Od: cad <c...@i...net>

    W dniu 2010-01-13 14:02, gratek pisze:
    > Wy sie smiejecie a ja juz mam 2 powazne ofery od osob ktore chca sobie latwo
    > i przyjemnie zarobic. Nie rozumiem waszego podejscia stronke kazdy zrobi bo
    > to zadna filozofia za 1000zl to beda sie bic o takie zlecenie.

    Masz racje, licealiści będą się bić o takie zlecenie. Tylko co potem,
    albo jak podczas używania wyjdą jakieś problemy.

  • 7. Data: 2010-01-13 13:19:44
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 13 Jan 2010 13:02:10 +0000 (UTC), gratek napisał(a):

    > Wy sie smiejecie a ja juz mam 2 powazne ofery od osob ktore chca sobie latwo
    > i przyjemnie zarobic.

    Pozdrawiamy serdecznie :)

    > Nie rozumiem waszego podejscia stronke kazdy zrobi bo
    > to zadna filozofia za 1000zl to beda sie bic o takie zlecenie.

    To było samemu zrobić, a nie śmiecić na grupie która de facto nie służy do
    ogłoszeń (od tego mamy pl.praca.oferowana).

    PS. Zarzucisz nam tutaj, albo na pl.comp.www.nowe-strony te projekty za
    parę dni jak będą gotowe? Jestem ciekaw co dziś można za 500 zł wykrzesać.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 8. Data: 2010-01-13 15:21:46
    Od: Bartosz Derleta <n...@d...invalid>

    W dniu 2010-01-13 14:16, cad pisze:

    > Masz racje, licealiści będą się bić o takie zlecenie. Tylko co potem,
    > albo jak podczas używania wyjdą jakieś problemy.

    Bądź łaskaw nie obrażać licealistów. :/

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz Derleta

  • 9. Data: 2010-01-15 09:31:09
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

    > PS. Zarzucisz nam tutaj, albo na pl.comp.www.nowe-strony te projekty za
    > parę dni jak będą gotowe? Jestem ciekaw co dziś można za 500 zł wykrzesać.

    zestawienie projektu na papierze :)