  • Data: 2018-12-20 14:09:19
    Temat: Re: Przygody z Teslą.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sun, 16 Dec 2018 19:27:46 +0100, j...@i...pl

    > Takie przygody z Teslą byłego grupowicza:

    Wspomnałem o poniższej Tesli w innym wątku na PMS,
    właściciel rzucił więcej info.

    ---

    https://www.facebook.com/groups/EVdriversPL/permalin
    k/1072763192927218/

    Zadzwoniła dziś do mnie Pani Paulina z serwisu w Berlinie
    i opowiedziała trochę o mojej Tesli S z przebiegiem *525.000* km
    najważniejsze punkty:
    1. bateria nigdy nie wymieniana
    2. jednostka napędowa wymieniana dwa razy
    a) 2015 pazdziernik przy 120.000km
    b) 2016 czerwiec przy 190.000km
    Od tamtej pory śmiga dobrze ;)

    wymieniane były lampy tylne (parowaly) i lampa prawy przód, klamki robiono
    w każdych drzwiach chyba, w 2017 roku w czerwcu wymieniono wahacz prawy
    górny (i jest na gwarancji), a do wymiany jest dolny (widziałem
    uszkodzenie) w 2018 roku wymieniono MCU (ekran główny).

    ---

    Pojemność baterii ponad 90%, a jako że to potaxa,
    to ładowana zapewne notorycznie na SC.

    --
    Pozdor
    Myjk