  • Data: 2017-03-12 20:42:43
    Temat: Re: Przyciski dotykowe
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale w jaki sposob ten luk zrobiony ?
    > Luk ma temperature wysoka, ale rozmiar znikomy.

    W sposób taki, że bierzemy dwa druty, robimy łuk, odsuwamy przewody od
    siebie, powiększając łuk i kierujemy w to miejsce szkło żarówki, które
    pięknie się topi :)

    > Mikrofalowka jest ciekawa, bo potrafi dziury w takiej zarowce zrobic,
    > ale czy to skutek plazmy wewnetrznej, zewnetrznej czy stratnosci
    > szkla, to juz nie wiem.

    Ja robiłem próby z samym trafo, poza mikrofalówką.

    > Niewiele jak niewiele. Przykrywka do sloika o srrednicy 15 cm daje juz
    > 180kG sily.

    Hmm, więc pchając tam 8 bar ciśnienia (czyli 7 bar ponad atmosferyczne)
    przykrywka będzie musiała wytrzymać 1.26 tony?

    Bo, jak rozumiem, nie da się zrobić próżni mniejszej, niz 1 bar?

    --
    http://www.chmurka.net/