  • 1. Data: 2011-02-12 02:46:33
    Temat: Przyciemniane szyby
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    jedno szybkie pytanie :)

    -po co się przyciemnia szyby ?
    -drugie czy u was też nic nie wydać w żadnym lusterku w nocy przez to ?

    *trzecie, czy były jakieś szyby które by czarne miały w środku pomiędzy
    warstwami i by się elektrycznie ściemniały, lub fotochromatycznie ?

    a tak btw. szyby odbijające IR robi się też z boku ?

  • 2. Data: 2011-02-12 06:12:31
    Temat: Re: Przyciemniane szyby
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    " Michał" <m...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > jedno szybkie pytanie :)
    >
    > -po co się przyciemnia szyby ?
    > -drugie czy u was też nic nie wydać w żadnym lusterku w nocy przez to ?

    Szyby przyciemnia sie dla ochrony przed sloncem. U mnie w lusterkach widac
    normalnie ale to juz chyba zalezy od jakosci zastosowanego filtru.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 3. Data: 2011-02-12 11:17:42
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-02-12 02:46:33 +0100, " Michał" <m...@N...gazeta.pl> said:

    > jedno szybkie pytanie :)
    >
    > -po co się przyciemnia szyby ?

    W autach z klimą?
    By podkreślić to, czego nie widać z powodu niemontowania szklanych
    drzwi w samochodach.

    > -drugie

    Miało być jedno.

    > czy u was też nic nie wydać w żadnym lusterku w nocy przez to ?

    Nie, u mnie widać mimo tego, że w innych samochodach zdarzają się
    oklejone szyby.

    > *trzecie

    Miało być jedno.

    > , czy były jakieś szyby które by czarne miały w środku

    Były.
    Drogie, więc musisz sobie zamówić.
    Taniej wyjdzie kupno furgonetki bez szyb z tyłu.

    > a tak btw. szyby odbijające IR robi się też z boku ?

    Tak, folia nie ma pojęcia gdzie jest naklejana.

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2011-02-12 17:18:09
    Od: Olo <a...@d...pl>

    W dniu 2011-02-12 02:46, Michał pisze:
    > jedno szybkie pytanie :)
    >
    > -po co się przyciemnia szyby ?

    żeby nikt Ci nie zaglądał jak laska robi Ci loda ;)

    > -drugie czy u was też nic nie wydać w żadnym lusterku w nocy przez to ?

    podobno jeszcze nikt nie przyciemniał szyb czarną farbą

    > *trzecie, czy były jakieś szyby które by czarne miały w środku pomiędzy
    > warstwami i by się elektrycznie ściemniały, lub fotochromatycznie ?

    fotochromy są na pewno gdzieś, ale koszt takich szyb pewnie by przerósł
    koszt auta :)

  • 5. Data: 2011-02-13 00:01:31
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > -po co się przyciemnia szyby ?

    Ja przyciemniłem po to, aby moją żonę i córke nie raziło słońce z tyłu.
    Służbowy przyciemniłem aby nikt nie interesował się tym co jest w bagażniku
    i na tylnym siedzeniu.

  • 6. Data: 2011-02-14 16:17:49
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-02-13 00:01, Marek P. pisze:

    > Ja przyciemniłem po to, aby moją żonę i córke nie raziło słońce z tyłu.
    > Służbowy przyciemniłem aby nikt nie interesował się tym co jest w bagażniku
    > i na tylnym siedzeniu.

    Żonę wozisz na tylnym siedzeniu? Wow! To chyba po co innego przyciemniłeś ;)

  • 7. Data: 2011-02-14 16:56:56
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-02-12 11:17, Bydlę pisze:

    > W autach z klimą?
    > By podkreślić to, czego nie widać z powodu niemontowania szklanych drzwi
    > w samochodach.

    Pamiętam, że światło słoneczne w pobliżu czarnych dziur się zakrzywiało,
    nie wiedziałem, że także samochody z klimą mają taki bajer.

    > Nie, u mnie widać mimo tego, że w innych samochodach zdarzają się
    > oklejone szyby.

    Zależy kto i czym zakleja.

    > Tak, folia nie ma pojęcia gdzie jest naklejana.

    W sumie jak chodzi tylko o to, aby nie było widać, to taniej ponaklejać
    tę folię tylko na lusterka:)

    A.

  • 8. Data: 2011-02-15 08:50:44
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marek P." <q...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ja przyciemniłem po to, aby moj? żonę i córke nie raziło słońce z tyłu.
    > Służbowy przyciemniłem aby nikt nie interesował się tym co jest w
    > bagażniku i na tylnym siedzeniu.

    Dla mnie samochód z przyciemnianymi szybami wygląda jak karawan
    Z leciutko przyciemnianymi to jeszcze, mocno przyciemniane,
    to tak jakby z trumną w środku.

  • 9. Data: 2011-02-15 11:26:12
    Od: amos <g...@g...com>

    On 13 Lut, 00:01, "Marek P." <q...@a...pl> wrote:
    > Ja przyciemni em po to, aby moj on i c rke nie razi o s o ce z ty u.
    > S u bowy przyciemni em aby nikt nie interesowa si tym co jest w baga niku
    > i na tylnym siedzeniu.

    Ja przyciemnilem, aby moje auto wygladalo jak karawan. No i zeby ktos
    myslal, ze mam trumne w srodku.

    Niestety policja wciaz zatrzymuje i nie pomagaja tlumaczenia, ze
    spiesze sie na pogrzeb ;D

    --
    zdrowka
    amos

  • 10. Data: 2011-02-15 11:30:30
    Od: amos <g...@g...com>

    On 14 Lut, 16:17, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    > Żonę wozisz na tylnym siedzeniu? Wow! To chyba po co innego przyciemniłeś ;)

    Takie to zadziwiajace?

    Widziales kiedys w swoim zyciu male dziecko w aucie? A obok niego
    matke?

    --
    amos